Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
njah oké, morgen ga ik even naar de bank om zo'n apparaatje te regelen om internet te bankieren.

Alvast HEEL ERG BEDANKT voor het helpen allemaal met deze afgelopen 14 Pagina's..

Nu hopen op een mooi resultaat binnenkort.

ik zal jullie nog wel laten weten hoe die werkt. en jobbes, jou heb ik nog nodig want jij moet mij uitleggen hoe ik dat doe met die RAID nogwattes :P

Greetz Cleoth

Jup :) ik ben het op dit moment even aan het doorlezen.

en stuurt azerty ook Je Windows installatie-DVD mee?

Of Installeren azerty het op de PC?
en gooien ze de CD weg.?

en ik neem aan dat ik bij Raid-0 zelf de schijven anders aan moet sluiten? :O

EDIT: Ziet er erg ingewikkeld uit, maar daar moeten jullie mij maar mee helpen warneer ik de PC heb

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat de raid configuratie bij de assemblage hoort, maar hier kun je ze altijd nog over mailen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm.. dat vraag ik me af :P

hun kunnen toch niet ruiken welke raid configuratie ik wil? haha.

Laatst bewerkt:
RAID0 moet je instellen in de BIOS. Verder zou ik gewoon voor internetbankieren gaan.

Jha dat begrijp ik, maar hoe dat verder moet weet ik niks van, maarja..

Duurt 2dagen a 3 langer.. Internetbankieren aamgevraagd.en duurt 2-3 dagen .. Beetjr jammer :P

Ok , en dan kan je betalen via iDeal :) . Verzendkosten via TrackTrace zijn gratis bij Azerty en dan heb je nog wel één euro betaalkosten.

die 1 euro vind ik niet zo erg, jammer dat ik de PC dan niet in de vakantie heb.. :/ maar goed . alles op zijn tijd. ik laat wel weten als ik hem besteld heb en binnen heb

En laat ook nog even weten of die bevalt :D . (vind ik altijd leuk om te lezen)

Tuurlijk!

btw. installen hun (azerty) windows 7 gelijk voor je ?

Ojah en ik wil tog liever gaan voor de Coolermaster storm scout case(vind ik mooier) . even veel fentilatoren als de andere case.

Past alles er ook gewoon in? :

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B242662%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B256465%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B259155%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B365036%5D=1&product%5B278602%5D=1&product%5B232977%5D=2&product%5B260614%5D=1&product%5B207294%5D=1

en iemand in de chat had het over bij die case dat je cpu 4 pin connector groot genoeg MOET zijn

Laatst bewerkt:
Dat zou moeten gaan! en als ze windows installeren moet je die weer verwijderen omdat je die raid moet instellen.

Alles gaat er prima in :) . Dat over die fan-stekker is onzin. De CPU-fan sluit je gewoon aan op het moederbord. Verder wordt Windows 7 niet geïnstalleerd, want dat kost nog meer geld.

Okeee dat is mooi,

Vervelend bericht van de bank: ik zal 3weken moeten wachten op dat internetbankieren beetje ziek... maar goed :)

ik hou nog wel even vol...

Laatst bewerkt:
Hallo daar,

Nog 2 weekje te wachten. maar ik heb weer een opmerking/vraag:

De stock cooler van de processor in de samenstelling is niet goed , dat lees ik bij veel revieuws en opmerkingen en word dus ook erg warm wardoor hij sloomer gaat lopen, wat nu?

Greetz Cleoth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan