Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er een discussie mogelijk dan als de benchmarks anders uitwijzen? :P
Maarre.. Om even on-topic te blijven.. Deze samenstelling is dan beter als we de benchmarks moeten geloven.
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/77585

ja dat kan hij
als je wilt kan je de pc een hele week aan laten staan met een game

ik heb de winkelwagen aangepast
nu zit software installatie erbij inbegrepen (windows 7 installatie)
ik heb een andere behuizing moeten kiezen deze is ook goed wat dat betreft
klik

nu raak ik in de war. welke moet ik nou zomereen nemen...? :confused:

Persoonlijk zou ik de intel configuratie nemen uit mijn configuratie.
Deze presteert beter dan AMD processors, wijzen alle benchmarks uit.

Het hangt er een beetje vanaf wat je graag wilt, als je wilt gaan gamen met je processor kan je echt beter voor een intel i5 760 gaan, deze presteren beter in games dan AMD's, de AMD daarintegen gaat sneller als je bijvoorbeeld een bestand wilt unzippen, etc.

Ook is de intel i5 760 60 euro goedkoper. :thumb:

Als ik jouw was zou ik wel een andere harde schijf nemen, de samsung 1tb sata 300 is goed genoeg, heeft ook de gold award gewonnen en is 20 euro goedkoper. Ook zou ik iets meer besteden in je keuze voor het moederbord, omdat dit het belangrijkste deel van de computer is. ;) Ik zou meer zoiets doen, maar je moet zelf weten... Het moederbord is (naar mijn weten) iets beter, maakt goed gebruik van crossfire, sata 600, en usb 3.0... Duurt wel iets langer omdat het bord erg populair is...

Trouwens, als je de 1000 euro op wilt maken, kan je altijd nog voor een intel i7 870 gaan ;) Nog weer ietsje sneller, maar voor die 70 euro denk ik de prijs niet waard...

Succes met je keuze!

Even offtopic: Ik heb nooit iets gehoord over de centurion, is dit een goede behuizing? :)

PS: Een goede koeler die niet veel geluid maakt is ook wel handig, zodat hij zichzelf naar 3,2ghz (ofzoiets) kan overklokken. Dacht zelf aan de Revoltec Pipe Tower pro, maar deze is niet beschikbaar op 4launch... wel op azerty.

Laatst bewerkt:
Ik zou zelf voor een socket 1366 en windows 7 kan je toch wel zelf installeren :rolleyes: dat zou me oma zelfs kunnen:D.

Ik zal eens kijken wat ik in elkaar kan zetten ;)

Graag lord :) hoe meer, hoe beter :)

Trouwens, als je de 1000 euro op wilt maken, kan je altijd nog voor een intel i7 870 gaan ;)

Zou je die Link(op 4lauch) eens aan kunnen passen met die i7 870 inplaats van die i5 :) thanks iedergeval,

Zelf vind ik Informatique nog steeds het handigste voor mij want dat is 5-10min verderop. en ik niet zo van bestellen hou. maar jantju: zou jij tog nog eens een informatique samenstelling kunnen proberen te make?

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit wel iets, 1 tb hdd, nieuwste videokaart,i7 processor....

kliksorry voor de extra 16 euro maar ik had de assemblage er niet bij gerekend:o

Hier leer je downloaden met nieuwsgroepen : http://www.binaries4all.nl/:D

Laatst bewerkt:
MS-tech lijkt me een slecht idee
de airflow is niet veel in deze kasten
Coolermaster elite 333 is een paar euro duurder maar is top kwaliteit en geen scherpe randen wat dat betreft

Dus wat Firest0rm zegt is die niet zo goed?

Laatst bewerkt door een moderator:
de kast is minder (behuizing)
niet de hardware die er in zit
en ik zie ook dat er 2 harde schijven zijn aangeslagen
ik heb die winkel wagen een klein beetje aangepast
klik
HDD is iets beter
een goede kast Coolermaster elite 430
en ik heb een 700watt voeding er in gezet voor toekomstige upgrades (extra videokaart ofzow)
ik heb inplaats van 3 x 1GB 3x 2GB geheugen 6GB intotaal
en de videokaart is veranderd

Laatst bewerkt:
de kast is minder (behuizing)
niet de hardware die er in zit
en ik zie ook dat er 2 harde schijven zijn aangeslagen
ik heb die winkel wagen een klein beetje aangepast
klik
HDD is iets beter
een goede kast Coolermaster elite 430
en ik heb een 700watt voeding er in gezet voor toekomstige upgrades (extra videokaart ofzow)
ik heb inplaats van 3 x 1GB 3x 2GB geheugen 6GB intotaal
en de videokaart is veranderd

Ja top ;) Ik had gewoon een goedkoop kastje gekozen maar vond hem best mooi niet echt aan de airflow gedacht:o en ja heb vast 2x de hdd aangeklikt maar nu is hij perfect :)

En als je nog wat geld over hebt kun je nog voor wat flow artikelen gaan (cpu koeler,casefan) dan kan je ook nog ovaklokka

Laatst bewerkt:
die hdd is trager heeft
interne gegevens snelheid 126 MBps
en de samsung spinpoint F3 heeft 250 mbps
spinpoints van samsung zijn een van de beste als het gaat om prijs/prestatie

oke dan doe je die :D maar ik heb 1 samsung drive in me pc maar ben meer tevreden met de WD hdd in me NAS.

dan blijft het deze

@Cleoth

Heb je een cardreader nog nodig?

Laatst bewerkt:
Heb je een cardreader nog nodig?

Uhmm, als je bedoeld voor Micro SD kaartje en andere kaartjes dan is het niet nodig ;) wel graag USB poort(en)

er zijn nu heel veel samengestelde PC's gepost. nu ben ik een beetje in de war welke nou het beste is, (het gaat vooral om gamen, en alles snel kunnen laden voor als je dat nog niet wist)

en reken erop dat ik hem ong. pas in December ga halen. dus als er dan nog nieuwe onderdelen uitkomen/beschikbaar zijn zou je dat kunnen wijzigen. :)

en oh jah. ik lees net bij bij een forum over informatique, dat de voeding die hun bij de samenstellingen doen 500wat is. dat is volgensmij niet heel veel voor gamers? :)

Laatst bewerkt:
500 watt is ook niet veel,
voor een game pc heb je minimaal 500 watt nodig
als je wat meer (600/700) neemt hoef je geen nieuwe te kopen als je ooit je pc wilt upgraden :thumb:

hier 700W:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag on-topic blijven.Voor de Ts is het niet van belang het wattage te weten van diverse members.;)

in mijn Quote stond het systeem die lord4163 had gemaakt voor de TS, niet zijn systeem
maar 700 watt is wel genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan