Het hangt er een beetje vanaf wat je graag wilt, als je wilt gaan gamen met je processor kan je echt beter voor een intel i5 760 gaan, deze presteren beter in games dan AMD's, de AMD daarintegen gaat sneller als je bijvoorbeeld een bestand wilt unzippen, etc.
Ook is de intel i5 760 60 euro goedkoper. :thumb:
Als ik jouw was zou ik wel een andere harde schijf nemen, de samsung 1tb sata 300 is goed genoeg, heeft ook de gold award gewonnen en is 20 euro goedkoper. Ook zou ik iets meer besteden in je keuze voor het moederbord, omdat dit het belangrijkste deel van de computer is.

Ik zou meer
zoiets doen, maar je moet zelf weten... Het moederbord is (naar mijn weten) iets beter, maakt goed gebruik van crossfire, sata 600, en usb 3.0... Duurt wel iets langer omdat het bord erg populair is...
Trouwens, als je de 1000 euro op wilt maken, kan je altijd nog voor een intel i7 870 gaan

Nog weer ietsje sneller, maar voor die 70 euro denk ik de prijs niet waard...
Succes met je keuze!
Even offtopic: Ik heb nooit iets gehoord over de centurion, is dit een goede behuizing?
PS: Een goede koeler die niet veel geluid maakt is ook wel handig, zodat hij zichzelf naar 3,2ghz (ofzoiets) kan overklokken. Dacht zelf aan de Revoltec Pipe Tower pro, maar deze is niet beschikbaar op 4launch... wel op azerty.