Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje voor de moderators:

waarom worden de quote's verwijderd? verwijder die functie dan gewoon...

@lord4183:Omdat topics dan onnodig lang worden en het zorgt voor onnodig data verkeer.
Een quote op zich is een keer niet erg.En al helemaal niet als er al een paar postings tussen staan.Daarmee kan je dan aangeven tegen wie je het hebt of waarop je reageert.(je kunt ook een deel quoten btw)
Een quote bij een direkte reactie is echt onnodig.

@ Jantju & Cleoth:

Ook vandaag van jullie reactie's weer de nodige quote's verwijderd.Zie mijn bovenstaand bericht.
Let daar op!!

ik zal er ook wel op letten dan :)

@Jantju:

Ik keek nog eens naar die samenstellen (niks mis mee)
maar heb nog mijn laaste vraagje over de Draadlose internet kaart. hij is nogal goedkoop. heeft die dan wel snelle verbinding? ik speel veel online games dus dan is het wel handig als ik een snelle verbinding heb.

ojah: het is tog Windows 7 die je bij de samenstelling hebt gedaan?

bij die netwerk kaart staan alle bestuuringssystemen maar geen windows 7. zou die het dan ook wel doen?
en what about de voeding? bij de kast zit er geen, en ik zie er ook geen tussen de samenstelling staan, (of ik zie hem niet omdat ik er niet zoveel verstand van heb?)

Laatst bewerkt:
deze

Hoezo goedkoop ? en ja koop gewoon homeplugs al wil je supergoed internet

300MB/s

Laatst bewerkt:
Je kan er ook een duurdere in stoppen; zit nu op een Imac dus kan niks uit het winkelmandje verwijderen Of weet iig niet hoe dat moet... Dus moet je de goedkope eminent draadloze internetkaart er maar even uit halen. Heb er ook een crossfire brug ingedaan aangezien je de videokaarten met elkaar verbindt, was ik vergeten... :o

Winkelmandje

Ik verander het winkelmandje zo nog wel even, even 5 minuutjes geduld :P :thumb:

Crossfire is dat je de 2 videokaarten laat samenwerken maarja je zie weinig verschil en is heel duur dus het systeem wat ik en firestorm maakte heb je meer aan ;)

En ik had je deze link toch al gegeven of niet soms? http://www.binaries4all.nl/

Laatst bewerkt:
Crossfire.... en een i5 processor.

Crossfire is een beetje overbodig lijkt me, dan zou ik voor de i7 processor gaan(het systeem van firestorm) maar dat is je eigen keuze ik denk dat je echt genoeg heb aan de vandaag beste kaart (single) ;)

Owja en er zit maar 4 gig ram in.

Laatst bewerkt:
Als je wilt gamen hangt er meer af van de videokaartjes, en de intel i5 presteert érg goed voor zijn prijs, zie het verschil tussen de i5 750, iets slechtere versie, en de i7 920, ook een iets slechtere versie van de i7 950.

Kijk het verschil tussen de i5 750 en de i7 920 in deze benchmark: Klik

Kan op dit moment even geen benchmark van de i7 950 en de i5 760 vinden :S

Zoals je ziet is de intel i5 750 net ietsjes beter, net 1fps, wat dus een minimaal verschil is. Het verschil tussen de i5 760 en de i7 950 is dus ook miniem.

Waarom zou je meer ram nemen? Hier heb je alleen iets aan als je gaat videobewerken. Anders merk je daar niks van.

Als je windows 7 er ook bij wilt, binnen budget wilt blijven en toch een goede game pc wilt hebben, zal ik voor zoiets gaan: Klik

PS: De koeler die ik eerst had was iets verouderd dus heb er een nieuwere ingedaan!

En ik had je deze link toch al gegeven of niet soms? http://www.binaries4all.nl/

Kan je Windows 7 downloaden daar dan?
zo ja: Is dat dan niet illegaal,
en krijg ik geen problemen met mijn pc dat die niet legaal is ofzo,

maar ook ff mensen. ik raak nu een beetje in de war want iedereen loopt samengestelde systemen te posten (goed bedoeld uiteraard) maar ik weet nu niet meer welke ik nu moet gaan kiezen. :confused:

crossfire bridge krijg je bij je videokaart geleverd.
dus hoe je niet apart aan te schaffen.
ga nu eten zal daarna wel een systeem posten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan