Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vast wel...;)

Denk trouwens ook dat tegen die tijd prijzen anders liggen dus dan kan er qua samenstelling in het budget wellicht weer geschoven worden.(in uw voordeel(?))

Laatst bewerkt:
De HD 69++ series komen nog ;) Misschien is er wel wat goedkoper geworden etc. Je weet het maar nooit! :thumb:

naja, ik zal nog wel kijken, ik kan natuurlijk altijd nog dingen verranderen na een jaar :)

Tja... Ik weet niet precies wat je samenstelling nu is, maar misschien kan er zelfs nu alweer wat veranderd worden ;)

Dat ziet er nog goed uit! :) Misschien brengen de HD69++ series nog wat mee, dan zou dat een goede keus zijn. Maar we zullen zien.

Ik zou zeggen...Vraag het tegen die tijd nog een keer.
Ondertussen zijn we ruim 140 berichten verder om een systeem te vinden en tegen die tijd kan het weer opnieuw.;)

nouja, die 140 berichten hebben we al wat opgeleverd. ik heb eigenlijk al de definitieve samenstelling. maarja was gewoon benieuwd over die HD++ omdat jantju daarover begon.

Ik weet nu al dat als u tegen die tijd aangeeft iets te gaan kopen dat de prijzen dusdanig anders liggen dat er binnen uw budget geschoven kan worden wat betreft samenstelling.
Met het gevolg dat er weer de nodige winkelmandjes aan bod komen.:D:D

Dat de huidige samenstelling natuurlijk een goede richtlijn is,is een feit:thumb:

AMD scoort hoger met videobewerking. Intel heeft gewoon een beter ondersteuning in games :) . Maar voor 1000 euro kun je een i7 met een HD6870 en 8 GB geheugen! Koop gewoon bij Azerty. Heb ik altijd goede en vriendelijke service gehad :) Montage is ook perfect met 1 jaar garantie.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B226359%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B279269%5D=1&product%5B245679%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B231073%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B258748%5D=1&product%5B261139%5D=1&product%5B338877%5D=1

AMD scoort hoger met videobewerking. Intel heeft gewoon een beter ondersteuning in games :) . Maar voor 1000 euro kun je een i7 met een HD6870 en 8 GB geheugen! Koop gewoon bij Azerty. Heb ik altijd goede en vriendelijke service gehad :) Montage is ook perfect met 1 jaar garantie.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B226359%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B279269%5D=1&product%5B245679%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B231073%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B258748%5D=1&product%5B261139%5D=1&product%5B338877%5D=1

Tja, uhm is die van jou beter als die ik eigenlijk van plan was?

(huidige die ik van plan was te nemen: http://alturl.com/8dqqc )

kunnen meer mensen reageren a.u.b? is fijn om van meerderen te horen :)

ik zou wel zijn:

- processor cooler (veel beter)
- GraKa (zo kun je er later nog een tweede bij doen en heb je nu genoeg aan een)
- wifi (of in ieder geval eentje die beter beschikbaar is want die van jouw kan meer dan 10 dagen duren)

nemen.

het systeem van jobbes is idd beter

alleen USB wifi :confused: kan je niet beter gewoon een interne wifi kaart aanshaffen is vaak sneller

@Fire en Marcel

Zouden jullie het systeem willen posten hoe die dan moet zijn?

nou ik heb hem wel anders gemaakt 8GB aan ram heb je niet nodig voor gamen
4GB is ruim voldoende verder was jobbes ook een voeding vergeten

ik heb de HD6850 gekozen is iets minder maar uim voldoende
een 750watt voeding dan je in de toekomst nog Crossfire gaan
moederbord is ook verandered
klik

nou ik heb hem wel anders gemaakt 8GB aan ram heb je niet nodig voor gamen
4GB is ruim voldoende verder was jobbes ook een voeding vergeten

ik heb de HD6850 gekozen is iets minder maar uim voldoende
een 750watt voeding dan je in de toekomst nog Crossfire gaan
moederbord is ook verandered
klik

Wat is er dan precies beter aan die ene die je NU hebt gepost en deze http://alturl.com/8dqqc die we al hadden.

zou je een lijstje kunnen maken van: Beter Slechter
- -

ik zit niet opte letten ik zag maar 1 x GTX460 -.-:

sorryyy ik houw me mond....

We hebben deze discussie al gehad... De Intel scoort beter in games. Dus de Intel is veel beter voor jouw doeleinden. De twee grafische kaarten verslaan de HD 6870 met gemak.
Wie weet wat de HD69++ series brengen, misschien zijn deze wel veel beter dan twee GTX460's, maar dit verwacht ik niet. :confused:

Edit: Heb alvast even wat aanpassingen gedaan; de extra casefan kan er wel uit, want de kast die je hebt heeft al een goede airflow. Er zijn 2 goedkopere soorten videokaarten, die net zo goed zijn. En ik heb een andere netwerkkaart erin gedaan omdat de huidige niet meer leverbaar was. Ik heb heel veel goede reviews over deze kaart gelezen. Klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan