Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben deze discussie al gehad... De Intel scoort beter in games. Dus de Intel is beter. De twee grafische kaarten verslaan de HD 6870 met gemak.
Wie weet wat de HD69++ series brengen, misschien zijn deze wel veel beter dan twee GTX460's, maar dit verwacht ik niet.![]()
HD69 series zullen veel beter zijn dan 2 x gtx460 dat zijn namelijk al DUAL gpu kaartjes
ze zullen minimaal net zo snel zijn als de HD5970
cleoth je hebt een edit button gebruik em
volgens mij hebben we dat verhaal ook al gehad
ze komen in december uit prijzen zullen rond de 300/400 euro liggen
volgens mij is het wel genoeg zo voor dat er nog meer chaos komt
lijkt mij dat deze topic een slot mag hebben en dat cleoth zodra hij de computer wil gaan aanschaffen weer een topic opent
afkraken heeft geen zin beide systemen zijn prima alleen is het systeem van jobbes niet in het budget
Ik loop hier totaal niet af te kraken. Ik vind het alleen vervelend dat cleoth een mobo in huis haalt wat na een jaar al problemen gaat geven. En dan wil die in de toekomst 2 kaarten gaan draaien en dan heeft die te weinig watt en dan blijkt dat de processor het ook niet ondersteund. Dus neem nu dan gewoon goede onderdelen waarvan je in de toekomst weet dat je goede mogelijkheden hebt en dat je nog veel mogelijkheden hebt. Verder zal die Club 3D makkelijker verkopen dan een Palit. Mijn excuus voor de koeler die wel wat minder kon en het geheugen. Er zit nu namelijk 6GB in dat draait in Triple-channel. Ik heb verder weer wat gewonere onderdelen erin gestopt. Ik zou zeggen: wat doe je moeilijk om 50 euro als je later veel meer mogelijkheden hebt?
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B242662%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B258742%5D=1&product%5B309173%5D=1&product%5B301183%5D=1&product%5B260614%5D=1&product%5B257447%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B102042%5D=1&product%5B279738%5D=1&product%5B225953%5D=1
Geef maar een melding als je de pc daadwerkelijk gaat aanschaffen dan kunnen we nog wat betere nieuwere componenten erbij zetten![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.