Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
HD69 series zullen veel beter zijn dan 2 x gtx460 dat zijn namelijk al DUAL gpu kaartjes

ze zullen minimaal net zo snel zijn als de HD5970

We hebben deze discussie al gehad... De Intel scoort beter in games. Dus de Intel is beter. De twee grafische kaarten verslaan de HD 6870 met gemak.

Wie weet wat de HD69++ series brengen, misschien zijn deze wel veel beter dan twee GTX460's, maar dit verwacht ik niet. :confused:

Oké dus oftewijl jij vind ´´ hou het bij: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[301852]=1&product[242662]=1&product[80156]=1&product[225309]=1&product[71255]=1&product[260614]=1&product[7517]=1&product[256465]=1&product[235982]=1&product[290728]=2&product[305581]=1&product[225953]=1&product[279738]=1 ''

of nie?

cleoth je hebt een edit button gebruik em:rolleyes:

volgens mij hebben we dat verhaal ook al gehad
ze komen in december uit prijzen zullen rond de 300/400 euro liggen

cleoth je hebt een edit button gebruik em:rolleyes:

volgens mij hebben we dat verhaal ook al gehad
ze komen in december uit prijzen zullen rond de 300/400 euro liggen

sorry :(

Hmm, Oké ik Bestel de PC rond 23-25December. zal hij er dan al zijn? en heb ik dan 1 zo'n HDkaart nodig of 2?als ik er 2nodig heb word het een duur geintje :P

@ Firestorm

Jij hebt meer research gedaan dan ik zie ik :p
300-400 euro is niet erg duur :eek:... Het wachten waard dus! :thumb:

Ik zal mijn vorige edit hier even bij doen:

Edit: Heb alvast even wat aanpassingen gedaan; de extra casefan kan er wel uit, want de kast die je hebt heeft al een goede airflow. Er zijn 2 goedkopere soorten videokaarten, die net zo goed zijn. En ik heb een andere netwerkkaart erin gedaan omdat de huidige niet meer leverbaar was. Ik heb heel veel goede reviews over deze kaart gelezen. Klik

@ Cleoth

Ik dacht dat ze begin december uitkwamen (?)

Laatst bewerkt:
Oké ik hoop dat het in het begin december komt inderdaad dan. dan wacht ik wel even en voeg ik die kaart toe aan de samenstelling en dat moet dan de definitieve samenstelling zijn denk ik? :)

of niet? ik hoorde dat die kaart er ong op 13december zou zijn,

Laatst bewerkt:
CPU-koeler is gewoon goed.
Mijn excuus dat ik de voeding ben vergeten:confused: . Verder kan inderdaad het geheugen wat minder. ASrock is gewoon een B-merk (hoevaak heb ik dat al niet lopen brullen) verder een Palit videokaart gewoon rommel!:mad: Neem gewoon een goed merk! Verder klinkt het erg leuk om een SLI opstelling in de toekomst te maken alleen dat ondersteund de processor niet en op die manier maak je maar weinig winst! Dus als je wat goeds wilt voor nu evenals in de toekomst neem dan wat goeds. Wil je een 2e grafische kaart erbij? Neem dan ook een moederbord met chipset en processor die dat ondersteund.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B279269%5D=1&product%5B245679%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B258742%5D=1&product%5B309173%5D=1&product%5B301183%5D=1&product%5B260614%5D=1&product%5B257447%5D=1&product%5B229415%5D=1&product%5B259587%5D=1

Een gigabyte x58 bordje. Dat SLI als Crossfire ondersteund. Usb 3.0 . Sata-600 vandaar dat ik er ook een Sata-600 harde schijf in heb gestopt. Alles is van a-merk kwaliteit. Alles is compitable. Als je wilt bezuinigen kan dat eventueel op de processor. En als jullie fouten zien in mijn opstelling meldt dat dan, maar ga alsjeblieft geen rommel aanbevelen.

Misschien moet je eerst alles lezen, voordat je alles af gaat kraken Jobbes, er zijn namelijk erg veel veranderingen opgetreden.

@ ASRock

Wat is er mis met ASRock? Lijkt me eigenlijk een prima moederbord. Heeft alle aansluitingen die het X58 bordje heeft ook.

@ Processor

De processor is echt wel goed genoeg. Ik heb zelf een Intel I5 750, en ik kan zelf 3 spellen tegelijk afspelen. Wat me toch genoeg bewijs lijkt? En je zegt dat de processor geen SLI ondersteunt, omdat de processor hier niet goed genoeg voor is. Dan kies je een andere processor, en dan zijn de SLI videokaarten weg. Dit slaat natuurlijk nergens op.

@ Videokaart

Ten eerste zijn de Palits geen rommel, en ten tweede (als je wat verder had gelezen) wil Cleoth nu voor de HD69++ series wachten.

@ Harde schijf

De Sata-600 harde schijf slaat ook nergens op. Ten eerste heeft Sata-600 nog helemaal geen zin voor harde schijven, namelijk alleen voor SSD schijven, omdat de doorvoersnelheid van Sata-600 nog veel te hoog ligt voor harde schijven. Ten tweede zijn Sata-600 kaarten vele malen duurder. En tot slot; je harde schijf is nog veel slechter dan de nu al gekozen harde schijf ook!

Je hebt van alles verandert, nu zal ik alles wat jij erbij hebt gekozen even afzeiken;

- Geheugen. Je geheugen is duurder, en heeft PC-12800, waar je niks aan hebt als je niet gaat overklokken.

- Behuizing. Ik heb niks tegen die behuizing, erg mooi en alles, maar Cleoth wou graag de Centurion, dus die hebben wij gekozen.

- Processorkoeler. De processorkoeler die je hebt gekozen, is erg goed, en erg stil, maar Cleoth gaat geeneens overklokken, Cleoth heeft dus alleen een betere koeler, dan de intel nodig. Waarom dan een veel te dure, en mega grote? De processorkoeler die wij hebben gekozen maakt trouwens net zo goed koel als een Mugen 2. processorkoeler.

- Voeding. Je kiest niet voor SLI, je neemt een slechte videokaart (als je er 1 van neemt, met dit budget), je gaat nog 100 euro over budget ook, en je kiest een voeding van 750w, terwijl je maar 1 videokaart neemt? Laat me niet lachen!

Leuk geprobeerd, maar hier is niet voor niets al een topic met 165 vragen aan vooraf gegaan. ;)

Laatst bewerkt:
volgens mij is het wel genoeg zo voor dat er nog meer chaos komt
lijkt mij dat deze topic een slot mag hebben en dat cleoth zodra hij de computer wil gaan aanschaffen weer een topic opent

afkraken heeft geen zin beide systemen zijn prima alleen is het systeem van jobbes niet in het budget

ben het er wel een beetje mee eens :) maar wel goed dat je probeerd te helpen! dat vind ik juist alleen maar fijn,

@Jantju: het is niet meer zo'n punt 1100 euro MAX mag het zijn, niet erboven :)

en de Kast maakt me ook niet zo veel uit :) alleen ik nam die centurion omdat die niet zo heel duur was,

@Firest0rm: waarom opslot? ik heb nu nogsteeds vragen hoor,

@ All: Als je nou naar de 2systeemen kijkt (niet naar de prijs) welke is dan beter?

Laatst bewerkt:
@cleoth omdat je konstant de zelfde vragen stelt en we volgens mij ook al
tig keer dezelfde antwoorde hebben gegeven ;)

en het nu op afkraken slaat inplaats van nuttige informatie
zoals ik al zij je kunt beter pas een topic maken als je ook echt een pc gaat kopen

volgens mij is het wel genoeg zo voor dat er nog meer chaos komt
lijkt mij dat deze topic een slot mag hebben en dat cleoth zodra hij de computer wil gaan aanschaffen weer een topic opent

afkraken heeft geen zin beide systemen zijn prima alleen is het systeem van jobbes niet in het budget

maar ik heb nog meer vragen en je kan het topic net zo goed open laten staan.. beetje zonde om weer helemaal overnieuw te beginnen, en nu zitten we een beetje met dezelfde personen op hetzelfde Topic dus ik hou dat liever zo totdat ik mijn systeem Heb.
zou dat kunnen A.u.b meneer Firest0rm?

en ik kraak tog niet af? en het plan was om de PC al lang te kopen, maar door crisis is dit verschoven naar december.

Laatst bewerkt:
je hebt al heel wat informatie gekregen wat dat betreft we zitten al post post nummer 173...
normaal is het niet zo lastig om een game pc inelkaar te schroeven
als je kijkt naar andere topics gaat dat velen malen sneller

daarom zeg ik maak een nieuwe topic zodra je ook echt een computer gaat kopen
volgende maand zijn er weer nieuwe componenten uit en dan kunnen wij alsnog overnieuw beginnen
en dat hebben wij nu ook al 3 a 4 keer gedaan....

over het afkraken bedoelde ik jobbes en jantju

Ik loop hier totaal niet af te kraken. Ik vind het alleen vervelend dat cleoth een mobo in huis haalt wat na een jaar al problemen gaat geven. En dan wil die in de toekomst 2 kaarten gaan draaien en dan heeft die te weinig watt en dan blijkt dat de processor het ook niet ondersteund. Dus neem nu dan gewoon goede onderdelen waarvan je in de toekomst weet dat je goede mogelijkheden hebt en dat je nog veel mogelijkheden hebt. Verder zal die Club 3D makkelijker verkopen dan een Palit. Mijn excuus voor de koeler die wel wat minder kon en het geheugen. Er zit nu namelijk 6GB in dat draait in Triple-channel. Ik heb verder weer wat gewonere onderdelen erin gestopt. Ik zou zeggen: wat doe je moeilijk om 50 euro als je later veel meer mogelijkheden hebt?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B242662%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B258742%5D=1&product%5B309173%5D=1&product%5B301183%5D=1&product%5B260614%5D=1&product%5B257447%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B102042%5D=1&product%5B279738%5D=1&product%5B225953%5D=1

Ik loop hier totaal niet af te kraken. Ik vind het alleen vervelend dat cleoth een mobo in huis haalt wat na een jaar al problemen gaat geven. En dan wil die in de toekomst 2 kaarten gaan draaien en dan heeft die te weinig watt en dan blijkt dat de processor het ook niet ondersteund. Dus neem nu dan gewoon goede onderdelen waarvan je in de toekomst weet dat je goede mogelijkheden hebt en dat je nog veel mogelijkheden hebt. Verder zal die Club 3D makkelijker verkopen dan een Palit. Mijn excuus voor de koeler die wel wat minder kon en het geheugen. Er zit nu namelijk 6GB in dat draait in Triple-channel. Ik heb verder weer wat gewonere onderdelen erin gestopt. Ik zou zeggen: wat doe je moeilijk om 50 euro als je later veel meer mogelijkheden hebt?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B242662%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B258742%5D=1&product%5B309173%5D=1&product%5B301183%5D=1&product%5B260614%5D=1&product%5B257447%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B102042%5D=1&product%5B279738%5D=1&product%5B225953%5D=1

Ik vind 50euro meer niet zo'n punt, en Jantju zei tog dat de Mb's hetzelfde waren, en die van jantu was goedkoper, of niet? volgensmij is de Videokaart het belangrijks en kan ik beter w8en tot 13dec op de HD69++ series van Radeon.

Geef maar een melding als je de pc daadwerkelijk gaat aanschaffen dan kunnen we nog wat betere nieuwere componenten erbij zetten ;)

@jobbes dat ASrock bordje is niks mee overdrijven kan ook
dat mobo zal je echt geen probleme geven...

verder snap ik ook niet waar jij het vandaan haalt dat de Core I5 760 niet samen kan werken met SLI of crossfire....
dat heeft helemaal niks met elkaar te maken!?

verder is de voeding in het systeem van jantju 750watt ruim voldoende voor een GTX460 in SLI!

Laatst bewerkt:
Echt waar:shocked:, je verander nu alles zodat het SLI ondersteund (terwijl dat andere systeem dit al doet) en dan heb je er een single 460 in :shocked:

Geef maar een melding als je de pc daadwerkelijk gaat aanschaffen dan kunnen we nog wat betere nieuwere componenten erbij zetten ;)

dat heb ik al een aantal keer gedaan, ik schaf hem aan rond 24december. meschien een paar dagen daarvoor omdat het ook een paar dagen duurt voor ze alle ondedelen hebben en het opgestuurd is ect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan