Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk trouwens ook dat tegen die tijd prijzen anders liggen dus dan kan er qua samenstelling in het budget wellicht weer geschoven worden.(in uw voordeel(?))

Ik zou zeggen...Vraag het tegen die tijd nog een keer.
Ondertussen zijn we ruim 140 berichten verder om een systeem te vinden en tegen die tijd kan het weer opnieuw.;)

Ik weet nu al dat als u tegen die tijd aangeeft iets te gaan kopen dat de prijzen dusdanig anders liggen dat er binnen uw budget geschoven kan worden wat betreft samenstelling.
Met het gevolg dat er weer de nodige winkelmandjes aan bod komen.:D:D

en ja hoor we beginnen nu alweer overnieuw...:rolleyes:

Zoals gezegd.En dat krijg je ook als er veel leden zich met een topic bemoeien/op elkaar reageren/beter weten als een ander en noem maar op.
Maar ja een ieder heeft zijn recht om te reageren.Zoveel meningen en zoveel systemen.
Maar ik zeg wel dat ik dit sinds lange tijd een van de rommeligste topics geworden vind.
En dat zeg ik op persoonlijke titel en niet als moderator.

Laatst bewerkt:
jullie zijn bijna van mij af, :confused:

Daar gaat mij niet om hoor;)

Heb ook liever dat er gewoon hier doorgegaan wordt als dat er weer een topic geopend wordt.Zoals eerder geopperd in het topic.
En dat zeg ik wel als moderator;)

Daar gaat mij niet om hoor;)

Heb ook liever dat er gewoon hier doorgegaan wordt als dat er weer een topic geopend wordt.Zoals eerder geopperd in het topic.
En dat zeg ik wel als moderator;)

Oké, mooi.
Laten we dit topic dan maar even Afmaken.
eerst eventjes wachten op de HD69++ videokaart.

nou ik snap niet dat de HD5970 zwakker is dan een GTX480...
dual gpu vs single gpu....

als je kijkt naar andere benchmarks dan komt de HD5970 tog wel heel wat beter uit dan een GTX580
dus ik weet niet of we die benchmark wel zo goed kunnen noemen....
klik hier ff op

dus wacht eerst ff op andere benchmarks!

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de nieuwe drivers een flinke vooruitgang gaan bieden. Nog even geduld hebben dus:thumb:.

inderdaad, ik ben een beetje teleurgesteld in die HD 6970.

ik denk dat ik voor de GTX 580 moet gaan. wat vinden jullie?

Ik denk de HD6950. Deze is dan misschien niet zoals verwacht, hij is wel maar 270 euro. Ook zal je denk ik niet heel erg veel merken tussen deze en de andere videokaarten. Later kan je altijd nog een bijplaatsen! :P Kijk maar; winkelmandje.

Edit: ik denk inderdaad ook dat er nog betere drivers uit moeten komen.

Laatst bewerkt:
@Dirkie00

Zijn dan 2x HD 6870 CF, Beter als een HD 6970? Want dat zou tog de opvolger moeten zijn? 0.0

CF betekend CrossFire, dat is dat je 2 kaarten samen laat werken. Veel moederbordjes ondersteunen dat maar je haalt past de echte prestaties als je ook een chipset en processor neemt die dat ondersteund:
AMD: 790FX of de 890FX met een AM3 processor
Intel: X58 Chipset met een 1366 processor

Ik zal zo even de huidige samenstelling posten en dan moet jij maar zeggen Of hij het ondersteund enz.

Oké, hier is de Huidige samenstelling:

http://alturl.com/banpr

Klopt hij zo dus?

Laatst bewerkt:
Ja, 2x HD 6870 zijn tog beter als: 1x GTX 580 of HD 6970?

Ooh je zet ze in crossfire ik d8 dat je er maar 1 had. GTX 580 presteerd op dit moment het beste maar in crossfire/sli heb ik de benchmarks nog niet gezien.

Oki, Succes met je PC !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan