Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet tog wel dat ik het heb over de HD 6870??

NIET DE HD 6970

Sorry dat ik er telkens weer tussen moet komen. Maar je kunt niet full-speed crossfire draaien. Daarvoor moet je minimaal een X58 of 890FX hebben. De 1090T van AMD scoort in games beter dan de i7 870. Verder ondersteund dit moederbord volledig Crossfire en zul je hier het meeste plezier van hebben.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...196174]=1&product[269743]=1&product[274339]=1

Veel plezier met de computer!:thumb:

@ Jobbes: Ik vind het juist fijn dat je er telkens tussen komt,

@all:

Kunnen meer een Reactie geven op de Reactie van jobbes?

De 1090T van AMD scoort in games beter dan de i7 870.

de 1090T scoort zeker NIET beter dan een i7 870 in gaming...
games kunnen niet alle cores aan spreken van de phenom x6 1090t
zelfs een I5 760 doet het dan beter
en volgens mij is dit verhaal ook meerdere malen hier op dit forum geweest

alleen als je puur videobewerking en 3d modelling gaat doen raad ik de phenom x6 aan
anders ga voor een i7 of i5

kijk maar
klik

Laatst bewerkt:
Klopt als een bus alleen kan een i5 niet omgaan met Crossfire en dat zal dus nooit goed samen werken omdat beide PCI-e sloten maar 8x bandbreedte krijgen. Daarom verwijs ik dus naar een AMD-systeem wat dat beter doet en zo zal je beter presteren. Wel je toch je Crossfire 100% benutten met een Intel systeem dan moet je voor een 1366 moederbord en processor gaan. Dan kom je op dit systeempje uit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...204560]=1&product[258742]=1&product[102171]=1

Daarom zeg ik dus ook dat die voor een AMD moet gaan, ik probeer dus duidelijk te maken dat als je Crossfire en Intel wel dat je daar flink voor moet betalen. Verder komt Cleoth zelf een paar posts terug ook met een systeem van 1369 euro...

Oké jongens,

Sorry van de onduidelijk heid van het Budget.

Budget: MAX 1400. (niet erboven)! liefst een stukje eronder,

Nexus 120mm Real Silent Case Fan D12SL-12 kan denk ik van het winkelmandje af? of niet? want ik heb nu Antec Nine Hundred Two

EN ik ga niet Overlocken of hoe dat heet :) want ik weet tog niet hoe dat moet. dus wellicht kunnen er dan nog dingen gewijzigd worden?,

Laatst bewerkt:
Oké dat is mooi,

Ojah en nog iets:

Ze zeggen dat Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100 is voor als je gaat overklokken ,

dus die zou wellicht ook gewijzigd kunnen worden, of niet?

Ojah, en welke is nou beter? (Behuizingen) : de Cooler Master HAF, (die is ongeveer 96euro uit mijn hoofd) of de Antec Nine Hundred??

en passen alle dingen in de behuizingen.

Laatst bewerkt:
@ Koeling: Zo'n koeler is bij gamen en zo'n flinke processor is echt geen overbodige luxe. Gewoon houden en zo blijft je pc ook lekker stil! Je kan ook de Cooler Master Hyper TX3 nemen, heb ik ook en die is erg stil en koelt goed.

@ Behuizing: Ik zou gewoon voor de Nine Hundred gaan daar zitten al 4 fans bij en hij heeft een raam.

je hebt géén andere procossorcooler nodig als je niet gaat overklocken,
gewoon de bijgeleverde intel cooler gebruiken

Dat is niet waar Marcell, je verlengt de levensduur met een betere koeling en een i7 930 is een pittig ding hoor!

lol,

Iedergeval : past alles in die Nine Hundred case? want 2x videokaart (die volgensmij best groot zijn) .. :P

Op de Antec site staat dat de maximale lengte van de kaart 406mm mag zijn. En de Club3D is "maar" 28 cm. Dus dat gaat prima :p .

Oke mooi, haha :) :cool:

Zouden nog meer mensen een reactie willen geven op het Systeem van Jobbes,?

Als iedereen hem goed vind kan ik hem volgende week gaan bestellen :D

Laatst bewerkt:
ziet er prima uit:thumb:

betreft koeler
beetje overdreven zorgt er zeker niet voor langere levens duur als er niet ge oc'ed word het zijn alle bij lucht koelers en de een kan hogere load temps lager houden dan de ander uit eindelijk zijn ze alle bij afhankelijk van kamer tempratuur
de intel koelers kunnen dit prima aan waarom anders een koeler mee leveren

maarjah een mugen 2 kan voor de toekomst handig zijn als je nog eens gaat overclocken

Laatst bewerkt:
Dan kan je bijv. ook de Cooler Master Hyper TX3 kopen. Die is ook erg stil en koelt goed en is maar 15 euro. Als je daarop bezuinigd kan je weer een RAID opstelling maken van 2x 500Gb zodat je een hogere snelheid krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan