GameBox 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
487
Dit is de nieuwste versie van gamebox, klik hier voor de oude versie.
De applicatie heeft een geheel nieuwe lay-out gekregen en er zijn nog al wat opties aan toegevoegd.
Nu is het mogelijk om jou score te delen met anderen die ook gamebox gebruiken en kun je games toevoegen aan de market.

Game%20Box%203.png


Download
 
Laatst bewerkt:
Oops! werkt niet

De applicatie stopt met werken meteen na opstarten..
en ook als je probeert een game toe te voegen 'new game'

Code:
See the end of this message for details on invoking 
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.Net.WebException: Unable to connect to the remote server ---> System.Net.Sockets.SocketException: Een socketbewerking heeft een niet-actief netwerk gevonden 31.170.160.169:80
   at System.Net.Sockets.Socket.DoConnect(EndPoint endPointSnapshot, SocketAddress socketAddress)
   at System.Net.ServicePoint.ConnectSocketInternal(Boolean connectFailure, Socket s4, Socket s6, Socket& socket, IPAddress& address, ConnectSocketState state, IAsyncResult asyncResult, Exception& exception)
   --- End of inner exception stack trace ---
   at System.Net.WebClient.DownloadDataInternal(Uri address, WebRequest& request)
   at System.Net.WebClient.DownloadString(Uri address)
   at System.Net.WebClient.DownloadString(String address)
   at GameBox_3.Form1.getPageSource(String URL)
   at GameBox_3.Form1.Timer3_Tick(Object sender, EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Timer.OnTick(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Timer.TimerNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

En daardoor kan je niet meer naar Market gaan de bovestaande code zou dus het textbestandje herladen of verwijderen en dan hermaken maar faalt hierbij waardoor je dan ook deze foutcode krijgt.

Code:
************** Exception Text **************
System.IO.FileNotFoundException: Could not find file 'C:\Users\AdminMatthi\Desktop\GameBox 3\Market.txt'.
File name: 'C:\Users\AdminMatthi\Desktop\GameBox 3\Market.txt'
   at System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
   at System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
   at System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
   at System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding, Boolean detectEncodingFromByteOrderMarks, Int32 bufferSize, Boolean checkHost)
   at System.IO.StreamReader..ctor(String path)
   at GameBox_3.Form1.loadgames()
   at GameBox_3.Form1.TabControl1_SelectedIndexChanged(Object sender, EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.TabControl.OnSelectedIndexChanged(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.TabControl.WmSelChange()
   at System.Windows.Forms.TabControl.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

Tip:
Maak een 'fatal exception' fout handelaar. Dit kan je doen door rond de plaats waar je form voor het eerst werd opgeroepen een try..catch - statement te zetten.

Meestal is de code voor de plaats waar je eerste form opgeroepen word in het bestand
program.cs als je c# gebruikt en
zoek voor
'Application.Run(new ' als je vb.Net gebruikt

hopelijk gaat de fout er snel uit en is deze info toch nog nuttig.
 
Laatst bewerkt:
Werkt bij mij niet, sorry. Ook Engelse spelfouten kom ik tegen, misschien handig dit even te controleren?
 
Laatst bewerkt:
Werkt bij mij niet, sorry. Ook Engelse spelfouten kom ik tegen, misschien handig dit even te controleren?

Als het niet werkt hoe weet je dan dat er spelfouten in zitten?
en alle links van jou progje doen het niet meer
 
Als het niet werkt hoe weet je dan dat er spelfouten in zitten? Haha ;D

En stafnz, kijk eens naar mijn post daar staat wel nuttige informatie in over waar de fouten zich bevinden.

Veel succes!
 
Wat ik eigenlijk bedoel is de games laden niet, sorry voor het onduidelijke antwoord ;)

Ik heb flash player enzovoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan