Gamecomputer of toch Playstation 3?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja gelijk firestorm maar in de nieuwere games heb je toch meer nut van de GTX 570 (in de toekomst ook) en je heb Physx :) Maar ja inderdaad eigen keuze ;)

eh? meer nut in een gtx570 hoezo?
physx is een feature netzoals eyefinity bij de hd6970

al met al blijven de kaarten gelijkwaardig en zullen bijde kaarten een mooie toekomst hebben

boeie, als ze toch gelijkwaardig zijn....
kies er dan een met de mooiste looks en zet hem in je kast;)

Ahja, de behuizing, zit die inbegrepen in de assemblage?

ja er zit een Coolermaster Elite kast in het winkelmandje

zoeken in het winkelmandje is ook een kunst :P

Omg, ik zie dat echt niet staan in mijn winkelmandje xD

woops ik moet mij verontschuldigen
alhoewel ik tog zeer zeker weet dat ik de kast heb geselecteerd :S

klikerdeklik
zo zit nu wel een kast bij
heb de HD6970 vervangen door een HD6950

@firestorm

Mugen 2 is toch wel niet nodig? Nu heb je ook een downgrade met die kast (HD6950 valt trouwens te unlocken naar een HD6970:D)

er zat geen kast bij lord dus moest wel downgraden
unlocken is niet erg verstandig die kaartjes raken instabiel en vergroten de kans enorm dat ze het begeven
verder is die Mugen 2 koeler lekker stil

De boxed is toch "nuttig" genoeg? (als je hem niet hoger klok, en dat gaat ook moeilijk met een i5 2500)

zolang je hem niet overklockt is standaard koeler goed genoeg mijn pc i5-750 zit +/- 30 graden celsius als ik gewoon internet msn en muziek luister en met game zit hij max 50 graden met standaard koeler(je hoort hem niet) mijn videokaart(gtx 470 superklocked) maakt meer herrie dus vindt ik het persoonlijk weggegooid geld

dan koop je em niet
kun je een mooie of stille kast kopen
of je laat het zo

voor wat?
er is niet echt een andere kaart in die prijs klasse die het een stuk beter doet

de HD6950 is een echte loner wat dat betreft

Ja inderdaad, maar geef het zo ie zo uit aan betere/meer hardware :) Als dat mogelijk is, ik zie eigenlijk weinig optie's meer :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan