Gamecomputer of toch Playstation 3?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik die koeler weghaal, maakt die dan zoveel meer lawaai?

Sorry, maar als ik jullie was, zou ik toch echt wel kijken voor een andere harde schijf hoor. dat ding zal echt wel een bottleneck geven. Je mag dan een grafische kaart of processor nemen die zo leuk overpowered is, maar als die geen data krijgen van de HDD zit je daar toch wel effe lekker te wachten hoor
En deze schijf maakt ook een pokkeherrie wanneer je hem laat stressen, zoals bij het laden en spelen van een game, en wat wil je nou liever dan een HDD die je constant hoort te ronden en hoort krassen.

Het moederbord die jullie hebben gekozen ondersteunt trouwens SATA-600, dus zou ik eerder voor een Western Digital gaan, zoals deze, die trouwens ook nog eens dubbele cache heeft, wat ook weer lekker voordelig is in snelheid.

eh de samsung spinpoint f3 behoort tot een van de snelste HDD's kwa prijs/prestatie

verder maakt deze harde schijf zeker geen pokke herrie
en zal deze harde schijf zeker NIET dit systeem bottlenecken

ik zelf heb de spinpoint f3 + Core i5 2500k + HD5850 tis iets minder maar laad tijden en startup tijden zijn snel zat

verder presteert die HDD niet eens zo goed hij doet het in ieder geval slechter dan de spinpoint f3
klikerdeklik

EDIT: trouwens je hebt niks aan SATA600 overdrachts snelheid want verwerkings snelheid is niet eens snel genoeg om daar volledige nut van te gebruiken

een SSD zou daar wel aan profiteren

Laatst bewerkt:
Inderdaad firestorm, ik deed precies hetzelfde net, benchmarks erbij halen :D :thumb: Als je echt snelheid wil zou je voor een SSD of Raid0 hardeschijf configuratie moeten gaan. Toch is Western Digital een erg mooi merk :)

Laatst bewerkt:
Oei, wat is het nu? Samsung schijf behouden? xD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan