Gamen met controller op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrCorpse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Hallo,

Onlangs heb ik enthousiast een speedlink strike fx controller gekocht voor mijn pc. In de hoop dat ik spellen die controller functie ondersteunen te kunnen spelen met mn nieuwe controller.

Tot nu toe doen alleen NFS hot persuit, ruse en resident evil 4 het. Andere games, zoals call of juarez, prototype, saboteur, fall out: new vegas en splinter cell conviction doen het niet. Of althans het lijkt alleen met de xbox controller te werken.

Is er een manier om dit soort games alsnog met mijn controller te kunnen spelen? Of was het gewoon een fout om deze te kopen en had ik gewoon voor de xbox controller moeten gaan? (hoewel ik liever een ps3 controller heb dan een xbox...)

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn PS3 controller werkend gekregen met MotioninJoy, ik zou zeggen, probeer het daar eens mee uit (als het een PS3 controller betreft).

Ik heb mijn PS3 controller werkend gekregen met MotioninJoy, ik zou zeggen, probeer het daar eens mee uit (als het een PS3 controller betreft).

Hm het is geen officiële ps3 controller. Het is een speedlink strike fx, compatibel met ps3 en pc.

Programma gedownload en geïnstalleerd, maar hij geeft aan dat er geen controller is aangesloten. Zal dus denk ik zijn omdat het geen officiële ps3 controller is...

Daar zal je even mee moeten spelen. Voor je MotioninJoy geinstalleerd had, had je wel de drivers voor de controller geinstalleerd?

Daar zal je even mee moeten spelen. Voor je MotioninJoy geinstalleerd had, had je wel de drivers voor de controller geinstalleerd?

Mee moeten spelen? En wat bedoel je daar precies mee?

De drivers voor de controller heb ik wel geinstalleerd. Hij werkt ook in bepaalde spellen wel zoals ik aangaf. Ook is mn controller vindbaar en "bruikbaar" via configuratiescherm.

Sorry voor het late reactie.

Maar het zal inderdaad zo zijn dat omdat het geen officiele PS3 controller is, dat het programma het niet herkend. (Was er met de kop niet bij denk ik).

Is het niet ook zo, dat games de controller moeten ondersteunen? (Een controller in het algemeen, niet jou specifieke controller)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan