joeri gangsta
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2009
hallo
ik zit met het probleem dat mijn pc erg lang over het laden duurt van games
bijvoorbeeld bij call of duty black ops is mijn game pas geladen als alle andere mensen al een klein minuutje ofzo bezig zijn.
waardoor komt dit en wat valt hier aan te doen?
mijn pc
moederbord: MSI k9a2-cf
ram: 1x2gb ddr2,800
processor: AMD Phenom(tm) 9650 Quad-Core Processor
videokaart: xfx radeon hd 4890
400 gb seagate hardeschijf 7200rpm 16mb
specs van moederbord
http://msi.com/product/mb/K9A2-CF.html#?div=Detail
mijn neeft heeft ook eens naar me pc gekeken maar wist het ook niet echt
wel zij hij dat mijn moederbord een raid controller heeft en dat ik dan zou kunnen proberen 2 hardeschijven in een raid te zetten ofzoiets en dat mijn pc dan een stuk sneller zou moeten laden. ik weet niet of dit een optie kan zijn maar wie weet
ik wil best wel geld besteden aan de pc om hem weer snel te maken als dat nodig is.
hoop dat iemand weet wat de oorzaak van het trage laden kan zijn en wat ik hier dan aan kan doen
alvast bedankt
ik zit met het probleem dat mijn pc erg lang over het laden duurt van games
bijvoorbeeld bij call of duty black ops is mijn game pas geladen als alle andere mensen al een klein minuutje ofzo bezig zijn.
waardoor komt dit en wat valt hier aan te doen?
mijn pc
moederbord: MSI k9a2-cf
ram: 1x2gb ddr2,800
processor: AMD Phenom(tm) 9650 Quad-Core Processor
videokaart: xfx radeon hd 4890
400 gb seagate hardeschijf 7200rpm 16mb
specs van moederbord
http://msi.com/product/mb/K9A2-CF.html#?div=Detail
mijn neeft heeft ook eens naar me pc gekeken maar wist het ook niet echt
wel zij hij dat mijn moederbord een raid controller heeft en dat ik dan zou kunnen proberen 2 hardeschijven in een raid te zetten ofzoiets en dat mijn pc dan een stuk sneller zou moeten laden. ik weet niet of dit een optie kan zijn maar wie weet
ik wil best wel geld besteden aan de pc om hem weer snel te maken als dat nodig is.
hoop dat iemand weet wat de oorzaak van het trage laden kan zijn en wat ik hier dan aan kan doen
alvast bedankt