games schokken altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
even voorstellen;mijn pc :

pentium 4 3200ghz
1024 mb ddr
gforce fx 5200 256mb
tft scherm met max resolutie 1280 op1024

ik denk toch dat mijn pc zwaar genoeg is voor de nieuwste games,want als ik condemned wil spelen schokt die geweldig evenals ghost recon. ik zet de resolutie van mijn game altijd hetzelfde als van mijn scherm en ik doe regelmatig een update van mijn videokaart.
wie kan er me helpen aub?

Groetjes,
steffie.

De PC opzich is wel goed, maar ik denk dat je videokaart de boos doener is. Ik hebt zelf de FX5700 128MB, maar die heeft met de nieuwste games meer moeite. Zet de resolutie eens op 1024x768 in plaats van 1280x1024.

crash zei:
De PC opzich is wel goed, maar ik denk dat je videokaart de boos doener is. Ik hebt zelf de FX5700 128MB, maar die heeft met de nieuwste games meer moeite. Zet de resolutie eens op 1024x768 in plaats van 1280x1024.

schokt nog altijd en als ik de resolutie nog lager zet is het beeld niet meet scherp

Kijk eerst even bij Moederbord > moederbord > moederbord naam en geef die even door. Je kan wel een Intel chipset hebben, maar is het ook een Intel moederbord. Ik heb zelf een Gigabyte moederbord met Intel chipset, maar moet de driver bij Gigabyte halen.:)

crash zei:
Kijk eerst even bij Moederbord > moederbord > moederbord naam en geef die even door. Je kan wel een Intel chipset hebben, maar is het ook een Intel moederbord. Ik heb zelf een Gigabyte moederbord met Intel chipset, maar moet de driver bij Gigabyte halen.:)

abit as8/as8-v/as8-3rd eye

zie ook bijlage vorig bericht

De bijlage vorig bericht gaf niet aan welk moederbord je hebt, alleen de Chipset.;)

Je zal bij Abit de driver moeten zoeken.:)

crash zei:
De bijlage vorig bericht gaf niet aan welk moederbord je hebt, alleen de Chipset.;)

Je zal bij Abit de driver moeten zoeken.:)

vind het niet,sorry , zal wel aan videokaart liggen

Geef eens een screenshot van de moederbord info.

crash zei:
Hier werkt het wel.:confused:

heb de driver van moederbord toch kunnen downen (heb virusscanner uitgeschakeld) maar het helpt niet,ik heb de resolutie van de game op zijn laagst gezet en het schokt nog altijd,zal dus aan videokaart liggen denk ik.

het is toch je videokaart.
ik heb de 5200 ook nog liggen.
ik heb hem toen vervangen door een nieuwe en nu doet hij het perfect.
ik heb nu een px6600 td en die werkt perfect.die kost €125.

mr zei:
het is toch je videokaart.
ik heb de 5200 ook nog liggen.
ik heb hem toen vervangen door een nieuwe en nu doet hij het perfect.
ik heb nu een px6600 td en die werkt perfect.die kost €125.

thanks for the information !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan