games

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
218
hallo weet iemand een goeie site om gratis games af te halen of te downloaden
Het is voor me een beetje bezig te houden op de vlieger,voor als ik op reis ga 12uur (vliegtijd)
het mogen kaart spelen zijn zoals touwers,11,of 21 of spellen zoals van de photoplay cafe spelen
het moeten echt geen grote games zijn :thumb:
 
hallo weet iemand een goeie site om gratis games af te halen of te downloaden
Het is voor me een beetje bezig te houden op de vlieger,voor als ik op reis ga 12uur (vliegtijd)
het mogen kaart spelen zijn zoals touwers,11,of 21 of spellen zoals van de photoplay cafe spelen
het moeten echt geen grote games zijn :thumb:


jah ik gebruikete eerst altijd nzb-portal.nl
maar die is offline
k denk dat iedereen *KNIP*wel kent
 
Laatst bewerkt door een moderator:
KoelKast, het is niet toegestaan om dat soort sites door te geven. Zou een Moderator deze Topic kunnen sluiten?
 
KoelKast, het is niet toegestaan om dat soort sites door te geven. Zou een Moderator deze Topic kunnen sluiten?

Waarom moet dit topic dan gesloten worden?? Er zijn genoeg legale gratis games te downloaden, laat eerder de reactie van KoelKast verwijderen...

Je zoe kunnen gaan emuleren, kijk eens bij *KNIP* Zou je alle SNES & NES games weer kunnen spelen???

@mod: Emulatie voor eigen gebruik is legaal, mocht dit toch niet getolereerd worden, dan mag deze reactie verwijderd worden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
van miniclip.com (ook een spelletjes site) kun je spelletjes als javabestand downloaden en spelen zonder internet :thumb:
 
@gast0231: klopt, even niet aan gedacht:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jah ik gebruikete eerst altijd nzb-portal.nl
maar die is offline
k denk dat iedereen *KNIP* wel kent
Link verwijderd, lees de voorwaarden van Helpmij nog eens door;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja
Ik heb gister ook al zo'n link verwijderd een volgende keer levert het je een waarschuwing op.

KoelKast, het is niet toegestaan om dat soort sites door te geven. Zou een Moderator deze Topic kunnen sluiten?
Graag semimoderator gedrag achterwege laten, lees deze mededeling even door;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=214634
Een misbruikmelding is voldoende, die heb ik van jou niet gezien.

@mod: Emulatie voor eigen gebruik is legaal, mocht dit toch niet getolereerd worden, dan mag deze reactie verwijderd worden...
Voor sommige heb je het Bios nodig van de console, denk maar aan de PSX of Playstation 2, deze zijn niet legaal te downloaden. Daarbij geef je een zoek opdracht waarbij sites te voorschijn komen met illegale downloads. Vandaar ook jou link verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor sommige heb je het Bios nodig van de console, denk maar aan de PSX of Playstation 2, deze zijn niet legaal te downloaden. Daarbij geef je een zoek opdracht waarbij sites te voorschijn komen met illegale downloads. Vandaar ook jou link verwijderd.

Ok sorry, maar ik heb het ook niet gehad over de PSX of de PS2, ik had het over de SNES en de N64...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan