gaming pc met 1300 euro budget

Status
Niet open voor verdere reacties.

scimmytags

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2014
Berichten
39
ik ga binnenkort voor het eerst zelf een game pc proberen te bouwen. (from scratch)
ik ga voor een intel processor en geforce videokaart, maar verder houdt mijn verstand over pcs op.
kan iemand mij onderdelen (of een hele build) aanraden?

ps mocht iemand voor 1250 zelf 1 in elkaar willen zetten, wil ik daar best 50 voor betalen :p

hoor graag van jullie

ps of kan ik best dit kopen bedankt voor het advies, maar ik merk dat ik zelf niet duidelijk genoeg ben.
om diverse redenen heb ik minstens 16gb ram nodig en een i7 is ook belangrijk (ga niet puur gamen).
wanneer iemand (windows moet ik nog kopen dus daar 90 euro voor opzij) die voor 1200-1250 een systeem kan maken met daarin:
minstens
i7 4770
gtx 770
16gb ram
126gb ssd
1tb harde schijf

advies is welkom, en bedankt voor voorgaande reacties
ps is dit het kopen waard medion.com/nl/prod/MEDION+AKOYA+PC+X5312+E/410018757
 
Laatst bewerkt:
ja precies, ik ben dan ook op zoek naar iemand die mij kan vertellen welke losse componenten ik moet kopen, sorry wanneer mijn uitleg niet duidelijk was.
probleems is dat ik vooral het verschil tussen motherboards, koelsystemen en dergelijke niet goed inzie.
heb het liefts i7 intel4770 en geforce gtx 770 erin (of beter natuurlijk) verder geld kan in de rest.
 
bedankt voor het advies, maar ik merk dat ik zelf niet duidelijk genoeg ben.
om diverse redenen heb ik minstens 16gb ram nodig en een i7 is ook belangrijk (ga niet puur gamen).
wanneer iemand (windows moet ik nog kopen dus daar 90 euro voor opzij) die voor 1200-1250 een systeem kan maken met daarin:
minstens
i7 4770
gtx 770
16gb ram
126gb ssd
1tb harde schijf

advies is welkom, en bedankt voor voorgaande reacties
ps is dit het kopen waard medion.com/nl/prod/MEDION+AKOYA+PC+X5312+E/410018757
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Ik zou het zo doen en hun hem in elkaar laten zetten lees dat je het voor 50€ door ons wil laten doen maar voor 9€ meer heb je het met garantie.
Deze is gelijk qua hardware als de Medion alleen wat betere hardware alleen zonder de windows
 

@FS2004freak: Uit onze huisregels:
•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.
De vragensteller komt hier voor advies over een samenstelling. Alleen een link zonder verdere be-argumentatie is niet wenselijk.
 
ok bedankt allemaal!!!
ik ben er denk ik zo ongeveer uit, heb nog 2 laatste vraagjes.
1 is het een goed idee op een hybride seagate harde schijf te kopen?
2 heeft iemand een aanrader voor een wifi/usb adapter +- 30 euro
 
hybride harde schijf heb je niet nodig: je samenstelling bevat namelijk al een volledige SSD (wat tevens een stuk sneller is)
 
@ thebopemmonkey,

Kan maar hoeft niet overgeclockt te worden maar later misschien om net eventueel als de pc iets meer moet brengen.
 
Laatst bewerkt:
nee ik ga niet overklokken, maar mijn uiteindelijk configuratie komt wel dichterbij op deze manier.
overigens was ik dan van plan om 1 hybride schijf te doen ipv de 2 verschillende schijven die in voorgaande configuratie waren.
 
Hoi,

Wat is de achterliggende gedacht hier achter? want daar kan je hoogstens windows wat sneller mee op laten starten, terwijl je met een ssd meerdere programma's vlot kan laten starten. Werkt gewoon wat makkelijker dus.
 
volgens een review die ik erover had gelezen laat t dingen in het algemeen sneller starten. Mijn probleem is dat ik voor werk meerdere programmas nodig heb en ik wanneer ik games speel ook meerde soorten spellen speel.
punt is dat ik dan moet kiezen wat op de ssd kaart komt... op deze manier is het wat algemener

is dit iets http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat klopt dat doet de hybride en een ssd beide maar de hybride alleen de windows dus en zoals in de configuratie kan je alle programma's dat laten doen tenminste als je de 250 gig neem zoals in mijn link. En je winkelmandje is leeg;)
 
oke nu ga ik waarschijnlijk een domme vraag stellen, maar wat kan die hybride ding mij brengen dan wanneer ik games speel? (niks???)
verder nog een wrs domme vraag, zitten dingen als geluidskaarten etc al op het motherboard en is dit altijd zo of geld dat voor specifiek voor de een of de ander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan