gaming pc met 1300 euro budget

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik blijf het vreemd vinden dat je voor de hybride hdd kiest ,en je moederbord is eigenlijk voor de K processor dus om over te clocken zou een H of B kunnen worden wat goedkoper. En de 600 watt is voldoende voor dit systeem . En de videokaart kan ook goedkoper door in mijn genoemde systeem lijkt mij de zelfde met een extra functie,en de geluidskaart zit geïntegreerd op je moederbord.
Maar het samengestelde systeem door jouw werkt wel.
 
Laatst bewerkt:
Tja, dat moederbord... beetje onzinnig. Het is echt een moederbord dat bedoeld is om 3 videokaarten in te zetten en dan je processor zwaar over te klokken. Wat niet kan omdat je geen k-processor hebt. Dan even over je netwerk kaart, dat is een pci, terwijl er op dat moederbord alleen maar pci-e sloten zitten.
 
Het verschil tussen 1866 en 1600 mhz zul je niet merken in het gebruik. Alleen in benchmarks.
 
Hoi,

Even voor de zekerheid je geheugen zal gezien de lijst niet ondersteund worden door het moederbord Asus kan kritisch hiermee zijn.
En als je windows wil laten testen zullen hun ook moeten installeren wat weer geld kost
 
Hoi,

misschien toch de 1600 overwegen dan zou deze wel gaan
 
Laatst bewerkt:
voor mij ook niet. .. maar in die laatste build is het ook 1600 toch? of zit ik er helemaal naast?
 
oké bedankt! !!
verder is alles dus compatible met elkaar? en ik doe geen miskopen wat betreft videokaart wifi voeding koeling en processor?
 
Goedemorgen ,

link aangepast en kan het mis hebben maar de genoemde corshair staat ook niet op de lijst.
 
Hoi,

De keus is aan jou maar het zou wel 1 zijn die wel werkt je kan een ander moederbord kunnen overwegen maar dat zal onderhand zeker ook weer ander geheugen worden goed de ondersteuningslijst volgen in ieder geval.;)
 
probleem is dat ik niet weet wat een goed moederbord is... Neem aan dat deze de andere componenten wel ondersteund? of kan ik beter asus videokaart bij asus moederbord kiezen etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan