gaming pc met 1300 euro budget

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Asus zal zegen dat het beste is maar ben nog niet tegengekomen dat verschillende merken moederboren en videokaarten niet met elkaar werken was dat bij geheugens ook maar zo.
 
ok dan ga ik kijken wat de beste optie is.... denk dat ik een nieuw moederbord ga kiezen, laat het jullie nog wel weten ^^
 
zit wel een beetje in de rats dus hoop dat julle me weer kunnen helpen.
Heb beetje rondgekeken op review sites etc, maar vind het erg lastig om erachter te komen welke moederbord een goede keuze is.... welk moederbord windows 8.1 draait.... en welk moederbord genoeg usb (3) porten heeft..

mocht iemand een suggestie hebben voor een combinatie tussen 16gig geheugen en een moederbord (mag best wat kosten, ga in de toekomst uitbreiden)
 
Hoi,

Deze dan met 2 x 8 gig geheugen die werkt en later uit te breiden en 4 x usb 3
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Voor te gamen ja prima al vind ik Asus even betere moederborden maken maar is zeker een optie
 
hoi modag, bedankt voor je advies!

heb er veel sites op nageslagen en die eggen dat msi over het algemeen idd iets slechter is dan asus... maar dit moederbord schijnt een uitzondering te zijn?
ik neem wel aan dat ik zon 700watt voeding nodig ga hebben als ik nog een 2de videokaart erbij wil zetten ooit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

als je twee gtx 780 gaat doen dan zeker misschien voor de zekerheid 750 watt a-merk voeding
 
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...582391]=1&product[641160]=1&product[659844]=1

dit zou hm op het moment worden....
op de site van crucial gezien dat ram en motherboard compatible zijn.....
2 laatste vragen aan iedereen die me zo goed hebben geholpen (vooral veel dank voor jou modag)
1. gaat deze componenten problemen leveren met windows 8?
2. is alles compatible met elkaar.... gecheckt op pci-slots enzo, dat is geen probleem ben alleen bang voor de koeling en de aansluiting op de behuizing

we zijn er bijna :D
 
Hoi,

nee hoor win 8 kan hier prima op draaien.
Verklaar je nader waarom bang voor koeling en aansluiting op behuizing.

was trouwens in de veronderstelling dat je hem door azerty in elkaar zou laten zeten
 
oh ja ik laat hem idd door azerty in elkaar zetten, dat had ik nog niet aangeklikt ^^
ik was daar bang voor omdat ik geen verstand heb van de sockets en bekabeling, maar vanwege je reactie ga ik ervan uit dat dat geen probleem zal zijn.
dan ga ik hem denk ik morgen bestellen, mocht je nog tips hebben ivm met eventuele verbeteringen hoor ik het graag!!
 
Hoi,

bekabeling hoort bij de inbouw net zoals de koeler en verbeterpunten tja blijf van mening dat je met een ssd wat prettiger werkt.;) maar zo gaat het ook dus als je hem thuis krijgt windows dvd erin en installeren:thumb:
 
okee helemaal top!
toch nog 1 laatste vraag ivm het scherm waarop hij word aangesloten... dit is een 2560x1440 scherm (kan alleen via dvi)
dat kan deze pc toch supporten?
 
Goedemorgen,

Je videokaart kan 2560 x 1600 aan dus lijkt me geen probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan