Garantie moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap het wel...

Als iedereen ze computertje zelf in elkaar gaat steken en verbuigt ze pinnetjes, breekt ze sleuf af of iets dergelijks zal Azerty zich ook blauw-geel gaan betalen omdat Amateurs het niet kunnen.
(Nu noem ik je geen amateur)
Dus het is vrij logisch dat garantie hoogst waarschijnlijk is.
Azerty is en blijft een bedrijf dat naar winst streeft en kan dan niet alles gaan vergoeden want dan is er geen Azerty meer. ;)

Maar om toe te komen op je verhaal,

Koop een nieuw moederbord of doe het met je oude die volgens jouw geen verbogen pinnetjes heeft en koop zo'n 15 euro LAN poortje.
Problem solved?
 
Ik heb de privé gegevens uit bericht nummer 18 gehaald. Er staat ook duidelijk in onze voorwaarden aangegeven, geen privé gegevens van andere te plaatsen.

Maak eens een goede duidelijke foto van de CPU en moederbord socket. Tevens heb je de geboden oplossing al geprobeerd?
 
Dit deel zeegt alles over hoe dt probleem wordt behandeld.

tjah dat is dus fabrieks garantie en schade door eigen schuld en dan vervalt de garantie voor het hele moederbord. dit inclusief de garantie op het lan poort!

maar alsnog je geeft geen antwoord op de vraag die mastermind had gesteld ik zal hem nog een keer plaatsen
PS: heb je wel de chipset drivers geinstalleerd? (het kan dat windows standaard geen LAN driver heeft voor jouw bord)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga met firest0rm mee.
En ik vroeg het ook al, drivers geïnstalleerd?
Plus foto's zou ook de helft schelen, ik kan nu toch niet oordelen over wie,wat en waar. Daar begin ik niet eens aan, want straks heb ik het nog gedaan. Dus nee, ik hoor nu van 1 kant het verhaal, ik zie geen moederbord en heb niet gezien wat je gedaan hebt en je hebt ons voorstel/tip ook nog niet gedaan.
tja.........wat moet ik daar van denken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan