Garmin nuvi 250

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Berichten
391
Hallo allemaal ik heb een Garmin nuvi250 en wil hem graag updaten zodat ik maps van benelux van 2013 kan krijgen.weet iemand misschien hoe?
alvast bedankt
 
Jouw toestel staat niet bij Compatible toestellen op deze link

Dus ik denk dat het niet gaat lukken/werken.

Tijs.
 
Bedankt voor jou reactie,de link heb ik,dacht misschien een gratis update of zo.
 
hey nee heb geen nieuwe kaart helaas,heb toestel en staat het nog software van 2006 erop.heb een leeg sd kaart wel.
 
Zoek eerst op het net de kaart welke je wilt hebben, meld je je daarna weer hier.
 
Bedankt voor jou reactie ik heb maps voor benelux nodig 2013 als het kan
 
Zoals ik al aangaf, download eerst de kaart van de Benelux (maar waarom niet bijv.west Europa?) Je moet de unlocked versie hebben.
 
waar kan ik benelux kaart vinden gratis dan als het kan?wat is unlocked versie precies als ik vraag mag?
 
Deze kaart kun je vinden in de nieuwsgroepen of spotnet en unlocked wil zeggen dat de kaart klaar is voor gebruik.
 
heel erg bedankt voor jou hulp.nog een klein vraagje,hoe kan ik de maps naar gps opsturen,of kan ik gewoon op een sd kaartjes alles erop doen?
 
Als je een kaart van het internet heb gehaald dan heet deze: gmapsupp.img , maak op een leeg Sd kaartje een map aan met de naam garmin, plaats hierin het bestand gmapsupp.img .Kaartje in de Garmin doen,opstarten en in het menu de kaart aanvinken welke je wilt gebruiken. Thats it.

Edit: het kan zijn dat de kaart niet gezien wordt, in dat geval even de laatste updates binnen halen met Garmin web updater, deze is te vinden op de website van Garmin.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan