gasten boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatochfietsen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Berichten
3
:confused: Hallo
ik ben bezig om een site te maken voor een goede vriend van mij. echter kan ik alleen goed overweg met photoshop. dus ik heb hele pagina's over gezet in dreamweaver.
maar ja met een gastenboek kan dat niet...........ik heb al hulp gehad bij het maken van een boekingsformulier en zoek nu iemand die mij wil helpen met een gasten boek.
Maar.........het moet wel een gasten boek zijn die in de rest van de site past, geen standaard formulier dus.

kijk maar even naar de site en je begrijp vast wat ik bedoel: www.gatochfietsen.eu
misschien kun/wil je me helpen.
het liefst zoek ik iemand die dit voor een kleine vergoeding voor mij wil maken,
maar met heel veel steun kan ik het misschien ook zelf.:rolleyes:


en ik kan wellicht iemand verder helpen met photoshop

nou mensen bedankt voor jullie aandacht, het gaat je goed, groet, Karen
 
Hoi,

Op mijn webspace staat een heel eenvoudig gastenboek script, als je een heel klein beetje met PHP overweg kun heb je daar misschien wel wat aan:
http://ruigekonijnen.nl/temp/guestbook.zip

Mocht dat nog boven je niveau zijn, dan kan ik misschien ook wel een handje bijsteken en het in je site integreren; dan kun je het daarna zelf opmaken.

Wat nog wel een interessante vraag is, is wat voor dingen je in je gastenboek wilt trouwens. Deze is echt heel simpel en ondersteunt dus geen smileys, html, bb-code, of wat dan ook...

Dat zou ik ook nog wel kunnen maken tegen een kleine vergoeding, maar dat moet je dan maar even hier reageren :)
 
He Frats

nou ik heb even gekeken op de site die je me aan rade, maar ik wordt daar niet blij van.
weet je ik ben wel enthousiast begonnen aan het maken van die site gatochfietsen, maar inmiddels heb ik zoiets van ga zelf toch fietsen.......ik wordt er helemaal gestrest van.

waar ik dan weer heel blij van wordt is jou bericht......en dat ik ook in Den Haag zit moet een voorteken zijn!

heb je de site gezien?? het is heel basic, geen smilies end.

dus als je mij wilt helpen?? ben je dankbaar

hoe gaan we nu verder/


groet Karen
 
Ja ik zit de website nu te bekijken.. de pagina's zijn allemaal opgebouwd uit 1 plaatje, dat vreet een hoop onnodige bandbreedte, maar ik kan me voorstellen dat het wel makkelijk is :)

Als je em zonder smiley's e.d. wil dan kan ik wel eens even zien of ik het gastenboekje er in kan verwerken; vanavond zal het niet meer lukken denk ik maar ik verwacht dat het morgen wel gelukt is :)
 
Hoi Frats,

maar dan heb je toch wel wat gegevens enzo van mij nodig??? zonde als je al iets maakt en ik zou het graag net iets anders willen.

kunnen we niet wat persoonlijker met elkaar in contact komen??
ik moet morgen om 2uur de deur uit om te werken, maar ben volgende week een poos vrij

geef ik jou mijn tel of email??

groet Karen
 
Je kunt me wel emailen op erik@ruigekonijnen.nl :)

Teken anders even een plaatje van hoe je wil dat het er uit komt te zien, dan zal ik eens kijken of ik het zo kan maken.
 
ik zie al een gastenboek staan ondertussen?
werkt deze ook?

ziet er btw leuk uit die site :)

wel basic idd mr afbeeldingen maken een site al snel leuk :)
 
Jep, die heb ik erin gezet, die zou inmiddels moeten werken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan