gastenboek met moderatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Hoi,

Ik zoek voor mijn site een gastenboek waarvan de beheerder (van die site) dus de input van het gastenboek kan plaatsen nadat deze het gelezen heeft een goed bevonden. Verder moeten er ook foto's bij kunnen en dient de beheerder de input te kunnen aanpassen. Het is voor site waar mensen over een bepaald onderwerk hun mening kwijt kunnen. het modderen moet dus vooraf gebeuren...

wie heeft er tips voor mij?

Hmm, als je discussie wilt, kun je dan niet beter een echt forum nemen? Die ondersteunen dat allemaal standaard :)

Hmm, als je discussie wilt, kun je dan niet beter een echt forum nemen? Die ondersteunen dat allemaal standaard :)

Nee het is geen forum maar een gastenboek. Hierop plaatsen mensen ervaringen met foto;s van aannemers in Spanje maar om te voorkomen die dat je reacties krijgt van die en die is *** wil de beheerder dus eerst alles zien alvorens deze het vrij geeft...

Hm, ik ken zo geen gastenboeken met moderatie :(

Misschien een van de andere members.

ik ken een gastenboek met moderatie.
volgenmij was de inlog niet veilig dat ging niet via een databse(dacht ik. ik kan hem voor je via haccess laten gaan.)
alles wat geschreven was kwam in een database te staan en moderatie vooraf had hij ook niet.
foto's kon ook niet.
ip's werden opgeslagen en inloggen was niet nodig(iedereen kom gewoon wat schrijven met elke naam die ze willen).
er zitten wel smiles in.
en een instal zit er bij.

ik heb ook nog een upload systeem die als de file geupload is gelijk de link van de file geeft.(alleen die is niet veilig. je zou bij een txt file .gif achter kunnen zetten en dan kun je heb ook upload. het zal niet schadelijk voor je server zijn .exe bestanden opent hij gewoon zoals kladblok het ook zou weergeven(ergens gelezen weet niet of het waar is))

misschien kun je dit script aan passen.

als je hem nodig hebt hoor ik het wel:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan