Gastenboek op de site ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Is er een gemakkelijk te installeren gastenboek voor een website van mijn die het gastenboek meteen laat zien en dat ik als admin de berichten kan veranderen of verwijderen. Het liefst geen free guestbook of zoiets heb liever zelf iets op de site staan. :thumb:

Alvast bedankt voor de antwoorden.

FF vraag

Hoi! Heb jij HTML site? Zoja, dan kan ik je denk ik wel helpen, Want ik weet veel van HTML.
Groeten van mij.

Een gastenboek kun je niet alleen in HTML maken.

Frats heeft hier kortgeleden een script voor geplaatst.

Download

Jep

Weet ik, want je hebt ook PHP nodig, maar meestal ondersteunt zo'n site dat wel.
Ik hb bijvoorbeeld zo vaak site gezien met Gastenboek, in HTML.

Ik snap niet wat je nu precies bedoeld.

Je weet dat je PHP moet gebruiken (moet niet, mag ook andere scripttaal zijn), maar je hebt zo vaak HTML gastenboeken gezien.

De uiteindelijk output die het script genereerd in HTML ja, dat klopt. Anders kan de browser het niet interpreteren.

Ik heb mijn site idd in html gemaakt.

Ik heb ook dat guestbook gedownload maar er zit geen installatie hulp bij dus hoe installeer je nu zoiets ??

Die van mij heeft als het goed is een voorbeeldje en een uitleg-docje erbij zitten? :)

Je 'installeert' het door het gewoon in de map te plakken waar je het wilt hebben, en dan het voorbeeldje een beetje te wijzigen...

Er is wel een (klein beetje) PHP kennis voor nodig; maar daar ga je niet echt aan ontkomen denk ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan