Geannuleerde contactpersoon tog nog toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justinboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
4
Hallo,

Ik heb per ongeluk een contactpersoon geannulleerd die mogelijk mijn vriendin wou zijn.
Maar nu heb ik een klein probleempje.

Weet iemand hoe ik een geannulleerde contactpersoon tog nog kan toevoegen?

Met vriendelijke groeten,

Justin Manig
 
Gewoon even een afspraakje maken via de telefoon voor een gezellig avondje naar de bioscoop of disco heb je dat gezeur met msn ook niet.
 
Gewoon even een afspraakje maken via de telefoon voor een gezellig avondje naar de bioscoop of disco heb je dat gezeur met msn ook niet.

Klopt, maar ik heb haar mobiele nummer ook niet,

Zij heeft alleen mijn msn:cool:
 
Heb je haar msn niet geen mail adres niets mooie vriendin, dan kun je haar niet toevoegen helaas pindakaas dag mooie meid.:love: :love: :confused: :confused:
 
Heb je haar msn niet geen mail adres niets mooie vriendin, dan kun je haar niet toevoegen helaas pindakaas dag mooie meid.:love: :love: :confused: :confused:

Er zou tog wel een soort geschiedenis moeten zijn:shocked:
 
Hoe zo geschiedenis je had haar toch nog niet toegevoegd of wel
 
Hoe zo geschiedenis je had haar toch nog niet toegevoegd of wel

nee maar is er een geschiedenis voor contactpersonen die nij wou toevoegen?

Of is het mogelijk om een systeemherstel te doen zodat de uitnodiging wel weer komt?
 
Nee dan moeten ze al toegevoegd zijn geweest jammer van dat mooie meisje, heeft ze weer geen aanbidder
 
:( :( :( :( Ja helaas weer een kansje laten gaan :confused: :confused: :confused: :love: :love: :love: :D :D ;) ;)
 
type haar nick [of haar naam] eens in google wie weet heb je geluk en vind je haar msn adres.
Een andere mogelijkheid is om eens te kijken in extra >> opties >> privacy. Je kan daar zien wie jou heeft toegevoegd als contactpersoon, met een beetje geluk ......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan