Ik wil een online kwis maken "zoek de fout".
Ik heb een scan van een pagina (bv van een stirp) waar een fout in zit.
Ze krijgen een minuut de tijd om de fout aan te klikken. (3 kansen)
Klikken ze juist, dan krijgen ze de oplossing te zien.
Indien dat mislukt krijgen ze een kleiner deel van de pagina te zien (waar de fout in zit) en 30 seconden de tijd met 2 kansen
Als dat niet gelukt is krijgen ze de oplossing te zien
De snelheid waarmee juist geklikt en op welke van de twee scans moet bijgehouden worden om later de score mee te berekenen.
Ik kan de imagemaps maken enzo
maar hoe hou ik de tijd die over is bij? En hoe schakel ik over naar de volgende kleinere scan?
En hoe zorg ik ervoor dat je in de broncode van de pagina de oplossing niet kan zien?
Ik ken wel wat php html en javascript maar dit gaat mijn petje te boven en ik kan wat hulp gebruiken.
Ik wil het met php maken omdat ik dan random uit een database de opgaves kan halen.
Ik kijk uit naar reacties
Ik heb een scan van een pagina (bv van een stirp) waar een fout in zit.
Ze krijgen een minuut de tijd om de fout aan te klikken. (3 kansen)
Klikken ze juist, dan krijgen ze de oplossing te zien.
Indien dat mislukt krijgen ze een kleiner deel van de pagina te zien (waar de fout in zit) en 30 seconden de tijd met 2 kansen
Als dat niet gelukt is krijgen ze de oplossing te zien
De snelheid waarmee juist geklikt en op welke van de twee scans moet bijgehouden worden om later de score mee te berekenen.
Ik kan de imagemaps maken enzo
maar hoe hou ik de tijd die over is bij? En hoe schakel ik over naar de volgende kleinere scan?
En hoe zorg ik ervoor dat je in de broncode van de pagina de oplossing niet kan zien?
Ik ken wel wat php html en javascript maar dit gaat mijn petje te boven en ik kan wat hulp gebruiken.
Ik wil het met php maken omdat ik dan random uit een database de opgaves kan halen.
Ik kijk uit naar reacties