Gebanned op alle Startpagina.nl sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viper_90

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2006
Berichten
38
Hey,

Ik ben gebanned op Startpagina.nl dus ook op games.pagina.nl, hardware.pagina.nl enz. :(
Ik denk omdat ik iemand op het Forum van hardware hielp, ik zei dat hij daar een k*yg*n voor moest gebruiken. Ik het het gezegd zoals het daar staat en dan word ik meteen gebanned?:confused: Is er iets wat ik er tegen kan doen ofzo? Want die site is overal de homepage en die word veel gebruikt bij ons en het zou heel jammer zijn als we daar niet meer op zouden kunnen.:confused:

Met vriendelijke groeten,

Teun
 
is er een startpagina forum dan? :rolleyes: Wist ik niet eens.. (niet dat ik daar heen wil...)

Euh je kan startpagina.nl e-mailen. En uitleggen wat er fout is gegaan en je excuses aanbieden en vriendelijk vragen of ze je weer willen de-blokkeren EN dat je het niet weer doet natuurlijk. Het zal namelijk wel in de huisregels staan dat je dat niet mag doen dus vind ik het vrij logisch.

Heb je ook geen waarschuwing gekregen?...Dan is dat wel wat minder

KvW zei:
Z'n boontje vraagt om z'm loontje hé, eigen schuld dikke buld.
Euh ja... dat geeft toch nog geen antwoord. Iedereen kan wel is de fout in gaan...En dan spreek ik ook over me zelf.. heb al 2 waarschuwingen op dit forum :p
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad.. ik kan gewoon op geen een startpaginasite meer. Er staat ook niet dat ik gebanned ben maar als ik naar geen een startpaginasite meer kan lijkt het er wel op. Ik kan hun Emailadres dus ook niet meer vinden want ik kan er op geen enkele manier opkomen. Meteen 2 minuten na die post kon ik er ineens niet meer op
 
Laatst bewerkt:
nee? Ik werk al 5 jaar zo dus nu zal ineens de beveiliging Startpagina.nl blokkeren?
Rimsic Bedankt:D Ik heb ze gemaild. Nu maar duimen.. ;)
 
Kan ik ze nu wel mailen?:eek: Omdat mijn IP Is gebanned en ik met mijn Providersemail verzend?:confused:
 
Viper_90 zei:
Kan ik ze nu wel mailen?:eek: Omdat mijn IP Is gebanned en ik met mijn Providersemail verzend?:confused:
Ja mailen kan gewoon, tenzij je e-mailadres ook is geblokkeerd, maar dat zal wel niet.
 
Ik heb nog steeds geen bericht.. :(
Ik wacht morgen nog af en anders bel ik XS4ALL voor een IP Change..:confused:
 
Ze hebben daar wel meer dingen te doen.
Het kan wel een dag of 2 duren voordat je wat hoor :)
 
Viper_90 zei:
Ik heb nog steeds geen bericht.. :(
Ik wacht morgen nog af en anders bel ik XS4ALL voor een IP Change..:confused:

ik wist niet eens dat je zomaar een ander IP kon opvragen... daarvoor lijkt me een IP niet bedoelt. je kan natuurlijk ook gaan surfen via een proxy....
of misschien via

www.the-cloak.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan