geblokkeerde opstartprogramma's

• Onderwerp starter Onderwerp starter chif
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chif

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2008
ik heb een programma geblokkeerd bij t opstarten, nu krijg ik de melding dat ik die ook heb ik zou dat programma terug mee willen laten opstarten maar weet ni hoe (ik kan het wel opstarten vanuit de startbalk):rolleyes:

merci maar helpt ni wordt wel opgestart maar wordt tegengehouden???:confused:
heb t al verwijderd gehad en terug geinstalleerd maar zelfs dat helpt ni denk dat t via onecare of defender komt maar defender is ook uitgeschakeld dus...
:confused: toch bedankt in msconfig vind ik de service pas terug als ik het programma opstart groetjes

ik heb dat probleem ook gehad...

ik weet niet precies meer hoe ik het opgelost had maar van onecare scanner zal het niet zijn want die heb ik echter nooit gehad.
Defender is niet zo gemakkelijk te schakelen voor een "gemiddelde gebruiker" ik weet niet hoe goed jij met je pc overweg kan maar als je windows defender echt wilt uitschakelen moet je dat doen in je services ;)
Het zou heel misschien kunnen dat het daardoor wel was.
Ik kreeg altijd die melding bij het programma bearshare.(ik weet niet bij welk programma jij dit voorhebt?)

eerlijk een serieuze leek denk ik:o
ik heb windows vista premium en het was voor het programma secunia ook malwarebytes start niet automatisch op en die heb ik nog maar enkele dagen dus... zal toch waarschijnlijk defender zijn denk ik heb ze momenteel uit de opstartprogr. gezet en doe 't nu maar handmatig nu start mijn computer ook sneller op dus tenzij ik een antwoord vind zal ik 't maar zo laten groetjes:)

als je windows defender echt niet wilt gaan gebruiken (ik vind het persoonlijk echt niet nodig als je een eigen virusscanner hebt en eventueel nog een antispyware programma hebt draaien)zou ik hem volledig uitschakelen...

je gaat naar start.
daar typ je services.msc

dan ga je een hele lijst zien
je gaat op zoek naar windows defender dus hé ;)
"rechtermuisknop" eigenschappen en dan stel je het zo in dat deze niet meer opgestart wordt.

start dan eens opnieuw op en kijk eens of het is opgelost?

Heb je je systeem eigenlijk ook wel up to date?( ik bedoel daarmee, windows updates allemaal geinstalleerd waaronder zeker sp1? )

eerlijk staat dat aangegeven als sp1 of heeft dat een andere naam? want ik heb alle updates geinstalleerd volgens onecare maar vind sp1 er niet tussen:o
ik moet ook wel zeggen is me gelukt om silverlight te installeren omdat ze op microsoft hadden gezegt dat dit voor 1 computer beter is heb sp1 ook al is geprobeert maar dat lukte niet goed. lees ook op microsoft dat comp. vanaf juni dat al hebben ??? klopt dat

Laatst bewerkt:
Als je SP1 hebt kun je dat zien op:
start->configuratiescherm->systeem.

Bovenin staat de Windows-versie en SP1 (als die geïnstalleerd is).

dan heb ik hem nog niet zal is zien hoe ik dat het beste kan doen hoor datr nogal veel mensen problemen hebben met installeren thanks:thumb:

ja, sp1 staat gewoon gemarkeerd als service pack 1 hé in de lijst van alle geinstalleerde updates...

Ik moet zeggen, ik heb met de installatie(vinden ervan) ook problemen gehad via de automatische updates nadat ik men laptop nog eens had geherinstalleerd...
Je moet namelijk alle voorgaande updates geinstalleerd hebben voordat je sp1 kan installeren.
eerst alle updates geinstalleerd.
een aantal keren moeten opnieuw opstarten nadat er weer nieuwe updates werden gevonden.
na dit alles een aantal keren gedrukt op updates zoeken maar niets meer gevonden (na 3x proberen) die avond.

Ik was gaan slapen en de volgende morgen bij de zoekactie in de automatische updates was sp1 wel ineens beschikbaar voor me om te downloaden...

Wat jij dus best eens kan bekijken is ofdat er geen verborgen updates meer zijn en anders staat er een uitleg in het vista topic (helemaal bovenaan - sticky) over hoe je best sp1 kan installeren.

Het is inderdaad waar dat sp1 er al is sinds eind Mei of begin Juni.
Ik weet het niet meer precies

gewoon dom vraagje kan het zijn omdat ik silverlight er heb op staan dat ik sp1 niet kan downloaden???

ik denk niet dat het een domme vraag is hoor ;)
maar ik denk niet dat doordat je silverlight hebt geinstalleerd sp1 niet kan installeren want bij mij is sp1 ook geinstalleerd nadat ik de update van silverlight had...

Hoe kom je daar eigenlijk bij?
sp1 kan je eventueel ook hier downloaden.
Je kan deze dan gewoon installeren, moest deze foutmeldingen geven of dergelijke, kijk dan eens bovenaan in het vista forum hoe je het best sp1 kan installeren

sorrie voor de late reactie maar heb weinig tijd gehad ik heb eindelijk sp1 kunnen downloaden maar dan wel manueel. krijg hem anders niet te pakken hij staat op mijn bureaublad en ga hem vandaag of morgen proberen te installeren, heb ergens gelezen dat dat beter is in safe mode maar ga er mijne tijd willen insteken dat ik het ineens kan afwerken. het geblokkeerde programma krijg ik zo niet in orde. heb defender volledig uitgeschakeld in services en daar stond secunia inderdaad nog ergens geblokkeerd maar het heeft ni mogen baten... the same problem groetjes:o

sp1 geinstalleerd maar probleem nog niet opgelost integendeel nu kan ik defender niet meer openen om te zien of het probleem daar zit???
naamloos2gf1.jpg
dit is de foutcode :confused: ps hoe kan ik een klein voorbeeld laten zien waar als men erop klikt hij zich vergroot ik gebruik imageshack???:o

hier iemand met hetzelfde probleem :http://www.vistax64.com/vista-security/113342-windows-defender-error-0x800106ba.html

ik denk wel dat de oplossing ertussen staat...
---
dan, we kunnen proberen de defender te deinstalleren of terug in te schakelen maar laten we eerst een inschakelen proberen hé :D

dus, je gaat naar start
- typ services.msc
- ga naar (windows) defender

kies voor inschakelen (in de linkerkolom)

--> klik ook eens met de rechtermuisknop op windows defender in die lijst en kies voor eigenschappen, dan ga je kijken of de service automatisch opstart.
(al je deze op stop zet kan je windows defender ook uitschakelen, dat kan je ook eens proberen)

heb het eens gelezen en heb eigenlijk veel mogenlijkheden gevonden maar geen oplossingen. voor te proberen heb ik eerst je raad opgevolgd services windows defender automatisch opstarten maar geeft nu de fout gewoon tijdens opstart. dus ik verder 931099 update verwijderdt en reboot reboot maar ... dus windows update zoeken naar updates 2 gevonden maar geen 931099 meer te vinden pfff ben goe bezig:rolleyes: hehe

:ooeps weet ni wat gebeurd nu wil ie ineens wel dus defender is voor mij ok THANKS for that nu die opstartprogrammas nog ga ik er dan mischien nog eens komen???:rolleyes:weet weer iets meer had op windows defender geklikt in services en automatisch opstarten maar moest eigenlijk links boven services starten drukken daarom dat defender raar deed

Laatst bewerkt:
ok, je krijgt dus geen errors mee tijdens het opstarten van windows defender?

sp1 is geinstalleerd?

MAAR nog altijd geblokkeerde opstartprogramma's?

3x ja...
en nog geen oplossing heb wel de stand alone gedownload van sp1 maar dat ziet er toch goed uit.
heb defender intussen weer uitgeschakeld omdat ik onecare heb en verdere conflicten wil vermijden ben nog steeds zoekende naar een oplossing??? groetjes en alvast bedankt voor de tijd dat je hierin steekt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan