Gebruikersaccounts doen raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
808
Ik heb met Windows Server 2003 een domein gemaakt.:)
Ik ben met mijn laptop lig geworden van dat domein. Als ik nu wil inloggen op het domein duurt dat de eerste keer heel lang. later duurt het minder lang.

Ik heb toen gekeken en ben erachter gekomen dat hij een nieuw lokaal account heeft gemaakt.:confused: als ik iets opsla komt het lokaal te staan, en niet op de server.:confused:

Weet iemand hoe dit komt en wat de oplossing is:confused:
 
je zegt 'het komt lokaal te staan'. bedoel je daar je profiel mee? Als je jezelf authentiseert via de server dan zul je moeten inloggen via een account die in active direcory staat. dit kan je makkelijk testen door in active directory nogmaals een account aan te maken en hier mee in te loggen. Als je wilt dat je profiel op de server wordt opgeslagen (roaming profiles) dan zul je in active directory de eigenschappen van je gebruikers account moeten opvragen en in het profiel pad een locatie moeten opgeven waar jij je proefiel op de server wilt hebben opgeslagen als je inlogt.

succes :thumb:
 
Mijn CD is wel naar de knoppen:shocked:, maarkt dat wat uit?

Verder zal ik het proberen als ik de server weer eens lopen heb;)
 
Hallo Helogat,

De dingen die doorgestreept staan zijn uit veiligheidsoverwegingen doorgestreept.
Bijvoorbeeld domeinnaam, active directorynaam, etc.

Als het goed is heb jij daar ook gewoon je eigen dingen staan. Zoals eigen domeinnaam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan