gedeelde netwerkmap maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
gyreka, ge zijt nen engel !!!!!

het heeft geholpen, de service start nu zoals het hoort, en ik kan nu een netwerkshare aanmaken !! :):)

bedankt ook aan al de rest die meezocht naar een oplossing voor dit probleem

topic solved :)
 
Goed om te zien!
En goed om te zien dat je het topic ook als 1 van de weinigen de status heb aangepast :thumb:

Waarschijnlijk is de service dependency ontstaan door een backdoor. Door je scanner is de rest waarschijnlijk al onderschept geweest.

Succes met de rest van het karwei.
 
bedankt, en wat die status betreft, is een gewoonte, ik ben een php-er, en vertoef dus nogal veel rond op phpfreaks.net, waar ook een dergelijk systeem is om aan te duiden dat iets "solved" is
 
Hoi,

Net even alles gelezen....mooi dat het is opgelost..gefeliciteerd :)

Is nu je TABblad Delen ook weer gewoon aanwezig?..want die was er niet meer zei je?

Als die er nu weer wel is kan geryka dan misschien zeggen of dat ook met die onjuiste registerinstelling te maken had? (Hoewel nog voor deze wijziging dit Tabblad nog te zien was)

Leer ik ook weer wat...:)

Ed
 
nee, om dat tabblad terug te krijgen, heb ik eerst dat vinkje terug moeten aanzetten dat je me deed afzetten :)

jij ook trouwens bedankt voor de tijd die je er in stak hé :)
 
Ja..maar dat had je al gedaan en toch bleef het weg zei je..daarom was ik ff benieuwd ..snappie?...:)

Je mag me wel bedanken maar voor geryka alle eer:thumb:....en als iedereen zo hulpvaardig was voor een ander in deze wereld dan zag het er veel beter uit....maar goed..hoop doet leven..en goed voorbeeld doet goed volgen.... zeggen de spreuken :D


Groet, Ed
 
ah, nee, da thad ik tussendoor trug afgezet hé, toen je zei dat ik te vlug was :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan