Gedownde kaarten instaleren op Garmin Nüvi 350

Status
Niet open voor verdere reacties.

MLBP

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
7
hoi

Ik heb pas een Garmin Nüvi 350 Europe gekocht,
ding is dat alleen West Europa dr op staat. Ik heb al een torrent gevonden voor heel europa, alleen ik weet niet hoe ik de kaart uiteindelijk op mijn navigatie systeem moet zetten. Wie weet hoe dit moet?

Alvast bedankt;)
 
Garmin Nuvi kaarten updaten, PAS OP!

Ik heb mijn NUVI360 willen updaten maar kwam in de problemen, Nota Bene met een officiele updateDVD die Garmin mij zgn gratis opstuurde, pas dus op! Ga niet meteen installeren want de bestanden worden wel op je unit gezet, maar je hebt eigenlijk een werkende unlockcode nodig. Oude codes werken NIET!!!
Als je de nieuwe Kaart hebt werkt het bij Garmin als volgt:
Start de setup van je Update of je nieuwe Europe-Kaart.
In het 1e scherm moet je dan kiezen voor installatie op je PC.
er worden dan op je PC de kaarten, Webupdater maar ook Mapsource van Garmin geinstalleerd, en een Unlock-wizard die vanuit Mapsource is op te starten. Mapsource is nodig om de kaarten te unlocken met een 25 cijferige code. Als je die niet hebt moet niet doorgaan, want dan kan je hetzelfde overkomen als ik: een inbruikbare GPS!!! Mijn oude bestaande versie werd gewoon overschreven en Garmin is niet bereid dit te herstellen:.Ik ging ervan uit dat mijn oude code gewoon zou werken, Garmin heeft hiervoor niet eens gewaarschuwd :evil: !!!
Ik waarschuw maar even!
Heb je wel een goede code start de Unlock-wizard in Mapsource en vul de code in, je kunt nu zien dat hij goed was, want Rechts-onderin is dan geen geel berichtje meer: "Kaartdetails vergrendeld"
daarna kun je ze pas naar je unit overbrengen. Probeer eerst een backup te maken van je bestanden op je Garmin-unit, ik vergat dat stom genoeg.
Succes ermee, maar wees voorzichtig, Garmin stuurt op vragen alleen maar standaard-emails terug en dat bij herhaling. Aan techsupport heb je totaal niets, zoals ook bij zoveel helpdesks etc.


hoi

Ik heb pas een Garmin Nüvi 350 Europe gekocht,
ding is dat alleen West Europa dr op staat. Ik heb al een torrent gevonden voor heel europa, alleen ik weet niet hoe ik de kaart uiteindelijk op mijn navigatie systeem moet zetten. Wie weet hoe dit moet?

Alvast bedankt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan