Darkbreed
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2004
Ik heb een probleem met het downloaden van exe bestanden!
Ik kreeg een poosje geleden een melding van AVG FREE ANTIVIRUS dat ik een nieuwe versie kon downloaden.
Ik ga aan de slag, download het betreffende exe bestand, en als ik het vervolgens wil instaleren, krijg ik ineens de melding "Error! Bestand corrupt"
Het zelfde gebeurde mij ook met het downloaden en instaleren van een nieuwe driver voor mijn NVIDIA beeldkaart.
Tot nu toe is het mij nog steeds niet gelukt om een "Niet Corrupte" exe van bovengenoemde programma's te downloaden.
Wat wél vreemd is, is dat ik heel kleine exe's wel kan donloaden en instaleren, alhoewel het nog wel eens gebeurt dat ik zo'n klein instalatie programmaatje soms 2 keer moet downloaden om het te kunnen instaleren!
Weet iemand wat mijn probleem kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Systeem informatie:
CPU – Intel Pentium D 3,40GHz
Moederbord – Gigabyte 8i865GME-775-RH
Geheugen – 2,048 MB (getest en werkt perfect!!!)
Grafische Kaart – NVIDIA GeForce 7600 GT
Harde schijf C – Western digital (WDC WD1500AHFD) SATA 150 GB 10000 Rpm
m.v.g.
Wim
Ik kreeg een poosje geleden een melding van AVG FREE ANTIVIRUS dat ik een nieuwe versie kon downloaden.
Ik ga aan de slag, download het betreffende exe bestand, en als ik het vervolgens wil instaleren, krijg ik ineens de melding "Error! Bestand corrupt"
Het zelfde gebeurde mij ook met het downloaden en instaleren van een nieuwe driver voor mijn NVIDIA beeldkaart.
Tot nu toe is het mij nog steeds niet gelukt om een "Niet Corrupte" exe van bovengenoemde programma's te downloaden.
Wat wél vreemd is, is dat ik heel kleine exe's wel kan donloaden en instaleren, alhoewel het nog wel eens gebeurt dat ik zo'n klein instalatie programmaatje soms 2 keer moet downloaden om het te kunnen instaleren!
Weet iemand wat mijn probleem kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Systeem informatie:
CPU – Intel Pentium D 3,40GHz
Moederbord – Gigabyte 8i865GME-775-RH
Geheugen – 2,048 MB (getest en werkt perfect!!!)
Grafische Kaart – NVIDIA GeForce 7600 GT
Harde schijf C – Western digital (WDC WD1500AHFD) SATA 150 GB 10000 Rpm
m.v.g.
Wim