gedownloade torrent openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
mn andere vraag is net opgelost, en k heb alweer n nieuwe:p.. Ik heb nu een torrent gedownload(het is een pc-spel) als ik de map waar hij instaat open, geeft hij 2 nieuwe mappen: CD1 en CD2. in beide mappen zitten een BIN bestand en een IMAGE bestand. Ik kan deze alleen niet openen. Hoe moet ik dit spel installeren?
 
Moet je Daemon Tools downloaden. Dan kan je die image file mounten. Je creert als het ware een nep cd-rom of dvd station. Deze is dan ook te zien in Mijn Computer. je behandelt hem dan alsof er een cd/dvd in je speler zit.

Het kan zijn dat je die bin file eerst moet bewerken met Isobuster. Maar denk dat als je dus die image mount je er al bent.

Grtz.
 
Laatst bewerkt:
UEFA Champions league 2004-2005

CD1:
- UEFA Champions League 2004-2005 [English] [CD1] {BIN-Bestand)
- UEFA Champions League 2004-2005 [English] [CD1] {Image-bestanden)

CD 2 precies hetzelfde maar dan natuurlijk CD2 ipv CD1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
daemon gedownload, image gemount maar deze computer herkent hem niet. en nu?
 
ik heb het op CD gebrand, geinstalleerd, maar nu zegt hij bij invoering van beide CD's dat het niet de juiste is om het spel mee te starten, terwijl 1 van de 2 het MOET zijn. Hoe los ik dit op?
 
nee..lijkt me niet als beide CD's wel werken bij installatie. Als het 2x dezelfde was had ik hem ook nooit kunnen installeren, dus de 2 kloppen wel. Dat maakt het zo vreemd.
 
Even kijken of er een no cd patch bestaat voor dit spel.....Meestal lost dat je probleem op...Grtz.
 
Dit is een site voor al je cracks voor games.
Zoek je game op en download de crack, voor jouw geld deze
''UEFA Champions League 2004-2005 v1.0 [ENGLISH] Fixed EXE''
Dan moet je het bestand vervangen met de reeds geinstalleerde .EXE file. begrijpen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het al had kunnen verwachten waarom plaats je het dan nog? Je bent akkoord gegaan met de regels en daar heb je net zoals iedereen hier op helpmij aan te houden. Cracks worden gewoon niet toegestaan op welke site ze dan ook staan
 
Oke, mijn verontschuldiging. Dan doe ik het de volgende keer op een andere manier. :D
Dan is dit niet mijn eerste fout, daarvoor nog een foute post. ;)
 
het lukt niet

ik heb een torrent gedownload, een spel,
in de map stond een map met bestanden met een mapje, waar in elk 2 bestanden staan, een .cue en een .bin hoe installeer ik dit ????? (bij voorkeur mailen : rob_vanvelsen@hotmail.com)
 
die mapjes zijn van die winrarbestanden en ze eindigen allemaal op .part01 .part02 enz


De eerste .part01 openen met winrar, hierdoor gaat de rest vanzelf. Als deze klaar is heb je waarschijnlijk een .bin / .cue of .iso bestand, die je weer met deamontools kunt mounten.

Hierna krijg je hoogst waarschijnlijk de autoplay v.d. cd. Welk spel is het ?
 
De eerste .part01 openen met winrar, hierdoor gaat de rest vanzelf. Als deze klaar is heb je waarschijnlijk een .bin / .cue of .iso bestand, die je weer met deamontools kunt mounten.

Hierna krijg je hoogst waarschijnlijk de autoplay v.d. cd. Welk spel is het ?

gran turismo

maar moet ik dus die part01 openen of uitpakken, en dan die bin en cue bestant branden of mounten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan