gedownloade torrent openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een vraagje

ok bedankt , het zal zo wel lukken,

mr ik heb nog een vraagje,
ik heb nog een spel gedownload, er staan nu in een map alleen maar bestanden die heten add-jdaf.001 add-jdaf.002 enz en 1 bestand genaamt add-jdaf.sfv, **** installeer ik dit:eek:
 
Probeer het eens met winrar of winace, ik geloof dat het met winace zeker moet lukken
 
dat ene spel met die bin en cue bestanden lukt nog steeds niet
als ik op dat cue bestand klik waar "imagefiles" bij staat ,staat er :
kan D:\RIPPED MUSIC\GRANTURISMO2_ARCADE.bin niet openen ?

wat nu ?:eek:
 
dat ene spel met die bin en cue bestanden lukt nog steeds niet
als ik op dat cue bestand klik waar "imagefiles" bij staat ,staat er :
kan D:\RIPPED MUSIC\GRANTURISMO2_ARCADE.bin niet openen ?

wat nu ?:eek:

je moet er niet op klikken, maar mounten met deamon tools
 
Zorg eens dat .bin en .cue op de pc staan, en probeer dan te mounten met Deamon Tools of als dat niet lukt PowerISO. Of met Alcohol 120.

En robvanvelsen, het is beter om voortaan een eigen topic te beginnen, dat wordt je denk ik sneller geholpen omdat deze vraag al op Opgelost staat, en het is overzichtelijker.
 
Laatst bewerkt:
Start Nero StartSmart en kies boven CD of DVD
Ga dan naar categorie Kopieren en backup en klik op Image branden naar schijf.
Selecteer dan je image en brand het.

En als je het wilt mounten:

set number of devices ( bijvoorbeeld 2 )

mount image ( browse naar de image files )

en daarna mount de 2e image files.

Als je deamontools gebruikt komt er vanzelf ( bi de standaard instellingen ) eenautoplay.
 
Ik ben geen moderator ofzo. alleen nu ik dit zie uefa champions is tog een spel dat op de markt is. dan is dit tog ilegaal. maar ik zou zeggen vraag dit soort dingen nie meer want met een torrent ufea champions downloaden lijkt me niet zon goed idee om dat in het openbaar bekent te maken.
 
Ik ben geen moderator ofzo. alleen nu ik dit zie uefa champions is tog een spel dat op de markt is. dan is dit tog ilegaal. maar ik zou zeggen vraag dit soort dingen nie meer want met een torrent ufea champions downloaden lijkt me niet zon goed idee om dat in het openbaar bekent te maken.

Waarom is dat niet zo'n goed idee?
Maar ja, het downloaden is illegaal ja.

Maar we geven geen links naar cracks of serials enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan