wolfangerox
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2009
Hallo
Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje:
Ik heb pas een nieuwe PC gekocht (2e hands) Alles doet het hardstikke goed-
Maar als ik een spel wil spelen zoals F.E.A.R (1) of bijvoorbeeld Trackmania geeft hij na een tijdje ineens zwart beeld en geen foutmeldingen ik kan niks anders doen, Dus moet ik de stroom eraf gooien en ik denk niet dat t zo goed is voor mijn PC. Ik kan het spel wel opstarten en soms ook even spelen maar af en toe stopt het er gelijk mee zoals FEAR eerst gaat hij het spel laden dan staat er klik to continue dan doe ik dat en dan komt er een raar geluid af van mijn PC en dan krijg ik zwart beeld.
Mijn video kaart is : ATI Radeon X1600 series.
zo ziet hij eruit ik heb ook in me kast gekeken.
Alvast Bedankt :thumb:
Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje:
Ik heb pas een nieuwe PC gekocht (2e hands) Alles doet het hardstikke goed-
Maar als ik een spel wil spelen zoals F.E.A.R (1) of bijvoorbeeld Trackmania geeft hij na een tijdje ineens zwart beeld en geen foutmeldingen ik kan niks anders doen, Dus moet ik de stroom eraf gooien en ik denk niet dat t zo goed is voor mijn PC. Ik kan het spel wel opstarten en soms ook even spelen maar af en toe stopt het er gelijk mee zoals FEAR eerst gaat hij het spel laden dan staat er klik to continue dan doe ik dat en dan komt er een raar geluid af van mijn PC en dan krijg ik zwart beeld.
Mijn video kaart is : ATI Radeon X1600 series.

zo ziet hij eruit ik heb ook in me kast gekeken.
Alvast Bedankt :thumb:
Laatst bewerkt: