geel uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou je de windows-installer error hier eens willen plaatsen.Ik bedoel dus hetgene wat op je scherm komt tijdens het NIET kunnen lezen van een cd-rom.

Of mischien zou je op de site van microsoft de error kunnen invoeren.Mischien is het een bekent probleem bij microsoft.

En wat de drivers van je video kaart betreft,zou je deze niet van het web kunnen downloaden?

B.Jager

Hallo mededenkers,

Ik vind het wel zo netjes nog even te reageren. Ik heb mijn pc vandaag teruggekregen en heb jullie raad opgevolgd en de pc weggebracht (kon ook niet anders want het werkte niet meer) Dit keer naar een andere dan daar waar ik hem heb laten samenstellen. Nu bleek dat er bij de vorige reparatie een extra (test) videokaart bij geplaatst was en er niet weer uitgehaald! Daarom die foutmelding. Ook bleek dat het nieuwe moederbord niet door drivers geactiveerd was omdat ze die handeling niet uitgevoerd hadden. De DVD was ook kapot en is vervangen. Alles is nu zo ongeveer wel vervangen en hopelijk kan ik er nu lange tijd van genieten. Heel veel dank aan iedereen die voor mij geprobeerd heeft de problemen op te lossen!
Groetjes van
Babette

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan