Geen beeld graag zsm reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1989

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
goedemiddag

ik heb deze week mijn hardeschijf, cpu koeler en kast veranderd

huidige setup:

amd athlon x2 5200 +
2 Gb 667 ddr2
500 Gb Sata II schijf samsung (nieuwe!)
xfx geforce 8600gt xxx
kast antec 300
koeler cpu coolermaster hyper tx2

voeding is 350 watt deze zou moeten voldoen

als ik hem opstart krijg ik geen beeld
processor koeler draait als ook de voeding en videokaartkoeling
krijg ook geen bios piepje weet niet op dit altijd hoort?
iemand tips over hoe of wat?
de harde schijf is nog helemaal leeg komt windows vista hp 32bit op..

graag tips!! kan ik mijn zondag hier ff aan spenderen... ;) p4 voor gamen wordt je beetje simpel van :) alvast bedankt mvg geert verdonschot

dus je krijgt je bios ook niet te zien.
ook geen cursor die knippert?

dus je krijgt je bios ook niet te zien.
ook geen cursor die knippert?

nee helemaal niks monitor geeft geen signaal aan, ik denk det het misschien mijn videokaart is die kapot is maar zou niet weten hoe dat dat gekomen is heb mijn pc gewoon omgebouwd naar een andere kast met een nieuwe hdd en cpu koeler

Hoi,

Ik zou alles nog eens goed nalopen of alles goed zit en heb je alles goed aangesloten
afstand busjes geplaatst ?

Modag

Hoi,

Ik zou alles nog eens goed nalopen of alles goed zit en heb je alles goed aangesloten
afstand busjes geplaatst ?

Modag

yep afstandsbusjes zitten derin moederbord raakt ook nergens de kast alles aangesloten, ik heb er nog een ide schijf langs liggen en geprobeerd met alleen de sata schijf of alleen ide ook niks

processor lijkt me niet kapot kan eigenlijk ook niet
videokaart fan draait
voeding draait
hardeschijf zit aangesloten

moederbord is trouwens een msi k9n sli

Laatst bewerkt:
videokaart eruit en daarna stevig er weer in drukken.
wel spanningloos dan hé

videokaart eruit en daarna stevig er weer in drukken.
wel spanningloos dan hé

gedaan en geen verschil, nog steeds hetzelfde, ik heb hem nu op een vga monitor zitten ook geprobeerd met 2 koppelstuktjes vga --> dvi

Hoi,

Iemand in de buurt waar je een videokaart kan lenen en/of de jouwe kan testen.

Modag

Hoi,

Modag

ja een vriend van me maar die ligt zo ziek als een hond op bed....

maja dit is voor een hoger doel ;) zal hem toch maar uit zijn bed gaan lichten..... ;)
ik ga dat proberen mocht ik nog geen beeld hebben kom ik wel weer terug ;)

ik heb het zojuist geprobeerd met een geforce 8500gt met zalman koeler (niet echt relevant maja) van asus en zelfde resultaat,

als ik de kabel van mijn monitor los haal geeft hij input, zodra deze erin zit werkt hij dus niet de videokaart dat het probleem is?

ram geheugen? ik zou het nu niet meer weten

Hoi,

Modag

Als hij z'n oude nog heeft kan die hem eerst beter insteken om uit te sluiten of z'n MB mogelijke defecten heeft. Zou die oude het wel doen dan vrees ik het ergste voor die nieuwe kaart.
Maar ja eerst maar even testen.

CrashPuppy

Als ik jou was zou ik even de manual van je moederboard googlen. Het kan zijn dat je de kabels verkeerd hebt aangesloten, ik was er namelijk niet 100% zeker van of alles wel op haar plaats zat.

Misschien de bios resetten? Of even de kabeltjes aansluiten die er voor zorgen dat je je computer hoort piepen bij het opstarten. Haal dan je geheugen eruit ( of probeer het eens met een reepje geheugen, misschien is de andere deffect? ) als 'ie dan begint te piepen is het goed.

Laatst bewerkt:
Als hij z'n oude nog heeft kan die hem eerst beter insteken om uit te sluiten of z'n MB mogelijke defecten heeft. Zou die oude het wel doen dan vrees ik het ergste voor die nieuwe kaart.
Maar ja eerst maar even testen.

CrashPuppy

ik heb de oude van een vriend geleend die wel gewoon werkt bij hem, deze geprobeerd zelfde resultaat

ik heb de oude van een vriend geleend die wel gewoon werkt bij hem, deze geprobeerd zelfde resultaat

Dan vrees ik dat je MB "wijlen" is. Maar pak de handleiding van je MB er eens bij. Misschien dat daar nog iets nuttigs in staat. Misschien wel iets verkeerd afgejumperd zoals spanning etc. etc.
Ook geheugen kan defect zijn zoals al gemeld is.

CrashPuppy

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan