geen beeld meer tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
mensen als je pc geen beeld meer geeft tijdens het opstarten en het rode lampje blijft branden op je systeemkast, wil dit betekenen dat de batterij leeg is en dat er daarom geen beeld en bios zichtbaar is ??

Barney

ps , ook hoor ik 2 piepjes tijdens het opstarten, ondanks dat alles goed is aangsloten

Geplaatst door Barney
mensen als je pc geen beeld meer geeft tijdens het opstarten en het rode lampje blijft branden op je systeemkast, wil dit betekenen dat de batterij leeg is en dat er daarom geen beeld en bios zichtbaar is ??

Barney

ps , ook hoor ik 2 piepjes tijdens het opstarten, ondanks dat alles goed is aangsloten

Dat van die piepjes kan ook het geheugen zijn

En als het rode lampje blijft branden voor op je systeemkast ?

Barney

Geplaatst door Barney
En als het rode lampje blijft branden voor op je systeemkast ?

Barney

sorry geen idee maar geen batterij leeg want dan krijg je wel beeld.

En als het geheugen niet werkt, krijg je dan ook wel beeld

barney

oke dan ga ik daar is ff mee aan de gang, ff wat geheugen omwisselen dan

barney

Nou ik beschouw deze vraag maar als onopgelost, ik kom er echt niet meer uit, heb nu alles gedaan en zou het niet meer weten

IN ieder geval iedereen bedankt voor de spontane hulp

groeten Barney

Geplaatst door Barney
Nou ik beschouw deze vraag maar als onopgelost, ik kom er echt niet meer uit, heb nu alles gedaan en zou het niet meer weten

IN ieder geval iedereen bedankt voor de spontane hulp

groeten Barney

ook goed............
Geheugen getest?

Heb je wel al eens naar je processer gekeken?

jazeker, maar hoe kan ik vanaf de buitenkant zien of horen of ie het goed doet, ik hoor alleen de fan draaien namelijk

barney

ff de fan er af halen en kijken af hij er nog een beetje gaaf uit ziet en er even aan ruiken

Ook al heb je geen geheugen beeld heb je wel. Dus je zou tijdens het opstarten gewoon kunnen zien of je geheugen nog geteld word.

Heb je je monitor al is getest op een andere pc?

hoeveel geheugen heb je? ALs je 2 geugen modules hebt haal er is 1 uit en daarna de andere proberen wel altijd in geheugenbank 1!! zetten.

Je zei dat je zowel een andere pci als agp kaart had geprobeert, klopt dat?
als je alleen een andere pci kaart hebt geprobeerd moet je misschien het agp slot wel uitzetten in het bios. (kweet het daar kan je neit bij) Ook niet als je met de agp kaart opstart?
Een nieuwe batterij is ook nog iets wat je kan proberen dat zijn de kosten niet.

hier kan je wel weer ff mee vooruit!

ik denk toch dat hij het wel moet doen, aangezien je zei,dat ie steeds met een bios error kwam en nog een error.Je was ook bezig met kopieren van een floppy en toen begon de ellende.
Als je de mogenlijkheid hebt zou ik een andere monitor proberen ( al denk ik niet dat dat het is, maar je weet maar nooit)
Daarna opstarten met opstartdisk en probeer met scanreg /restore of je een paar dagen terug kan.

Wie weet zet ie alles weer goed en ben je van het probleem af.

Maar het kan ook wel heel iets anders zijn, in iedergeval

suc6 man.
groet Harry.

Probleem is nu opgelost

Luitjes, ik heb het hele systeem uit elkaar gehaald, alle hardware, kabels , moederbord losgemaakt en de processor met toebehoren losgekoppeld.
Hierna alles schoon gemaakt en alles weer stevig geplaatst.
Wat denk je

Ik had meteen weer beeld en alles doet het weer, jeempie wat een getob was dat de afgelopen dagen, maar door jullie goede hulp en ideeen en mijn eigen creativiteit, zijnwe er toch weer achter gekomen

Mijn dank is zeer groot voor al jullie reactie's en suggestie's en in de toekomst hoop ik nog meer van jullie voortreffelijke hulp te mogen gebruiken

\Tot ziens en nogmaals erg bedankt allemaal

Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan