Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan, maar je kunt de drivers ook rechtstreeks downloaden van de Toshiba website dacht ik.Geplaatst door Winger
Eest wil ik de resolutie verhogen van het beeldscherm maar kan dit niet met instellingen want er staat alleen maar voor kleuren 2 en 16 bits en bij pixels 640x480 en nu heb ik gelezen dat je dan een driver moet downloaden maar weet niet welke en waar;
Er zit nu een vga standaard videokaart in, dacht ik.
Of waar moet ik dat opzoeken; kan dit met everst home?
Het diagnostich tooltje van IBM is hier te vinden.The support hotline also told me that Toshiba has lot's of customer reports about successfull usage of IBM's/HGST's Drive Fitness Test (DFT).
Ik hoop dat VDK_P hier nog iets over kan zeggen.Geplaatst door Winger
Kan je me zeggen of ik voor deze harde schijf ook een vervanger kan vinden, eventueel een van 10 gb.
Ik weet niet waar ik moet zoeken om te zien welke er compatible is met die er nu inzit en als het even kan dan wil ik graag een zwaardere steken.
Dit is wat er nu inzit. fujitsu mhk2060AT 6gig.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.