geen cd nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwtjuh

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
hallo,
ik heb een sims uitbreidingspakket te leen (makinmagic) en die zou ik graag op mijn computer willen spelen zonder de cd, zodat ik hem weer terug kan geven aan de eigenaar.
alleen ik kan niets vinden om dat te doen, de helft van de sites waarop ik kom is frans of een andere taal die ik nouwelijks tot moeilijk spreek en begrijp...

ik heb wel 2 programmas gevonden die geschikt waren maar het niet deden
Game Jackal omdat ik windows 98 heb
Virtual CD Software hij herkent de helft niet op de cdrom

en branden is geen optie, want de brander is nogal dood...
iemand een idee:( ?

Dit kan meestal met een no-cd crack, en daar mogen we je niet aan helpen.;) (zie de huisregels)

PS. Jouw brander is misschien dood, maar die van je buren ook? Of van je vrienden?

Geplaatst door Tanja1968
Dit kan meestal met een no-cd crack, en daar mogen we je niet aan helpen.;)

PS. Jouw brander is misschien dood, maar die van je buren ook? Of van je vrienden?

jaa daar heb ik ook al op gezocht die no-cd crack maargoed die kan ik niet een vinden :o :p

en ik kan het misschien wel door iemand laten branden:p is waarschijnlijk nog gemakkelijker ook

mailen lijkt me een optie??:D

Meer helpen wat betreft cracks e.d. mag niet. Dat moeten jullie zelf uitvogelen;)

Geplaatst door Tanja1968
mailen lijkt me een optie??:D

Meer helpen wat betreft cracks e.d. mag niet. Dat moeten jullie zelf uitvogelen;)

leeuwtjuh heeft helaas geen email opgegeven.:rolleyes:

Leeuwtjuh kan op de knop email van tattoo-lover klikken en daar zijn/haar email-adres achterlaten.

Zo kan het balletje gaan rollen.

Moet ik hem ook nog installeren of lukt het nu verder wel?:D (geintje)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan