Geen games in Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

JrCruz

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
28
Ik heb een probleem waar ik NIKS van snap. Ik heb een Xp versie (pro) geleend met servicepack 1 van een vriend van me die dus met diezelfde versie gewoon games speelt. Je raad het al , ik krijg dus geen enkel spel aan het lopen. Ik heb de allernieuwste drivers geinstaleerd en alles. Zodra ik een game opstart dan loopt tie na een seconde of 10 vast. Het beeld word zwart en hij hangt muurvast, maakt niet uit wat voor spel het is. Ook als ik een video wil afdraaien gaat tie hangen. Ik heb Direct X 9 nu geinstaleerd , maar hij deed ook niks met Direct X 8. Erg vreemd allemaal dit. Ik ben me ten einde raad , wie kan mij helpen hiermee ???
Mijn systeem is als volgt : AMD 1800+ , 512 DDR , 40 Gb HD , Geforce 4 Ti 4400 128 Mb DDR van Leadtek ....... please help me .......... alvast bedankt ....... Richard
 
we mogen (volgens mij) niet iemand met illegale software helpen
 
Bij alle spellen loopt tie vast , ik heb zelfs nog nooit een spel zien lopen in Xp bij mij

En trouwens ....... ik wilde Xp eerst even uitproberen voordat ik een originele aanschaf , is maar goed dat ik dat dus gedaan had , anders had ik nu met een Xp gezeten wat niet loopt voor €250,-
 
Is de installatie va XP wel goed verlopen. Ik vind dit wel een heel raar verhaal.
 
Heb je de harde schrijven niet als NTFS-bestandsformaat, maar als Fat32?

Ik vind ook maar een vaag verhaal. Hier werkt XP perfect met games via SP1 met alle laatste updates en drivers.
 
De instalatie van Xp zelf is prima verlopen , en hij zei zelfs niks van verkeerde drivers en alles , dat maakt het juist zo raar allemaal. Ik heb hem volledig geupdate via de site van Windows update , maar niks dus .......... ik vind dit echt zo raar , en ik heb dit dus echt ook nog nooit meegemaakt
 
Geplaatst door JrCruz
De instalatie van Xp zelf is prima verlopen , en hij zei zelfs niks van verkeerde drivers en alles , dat maakt het juist zo raar allemaal. Ik heb hem volledig geupdate via de site van Windows update , maar niks dus .......... ik vind dit echt zo raar , en ik heb dit dus echt ook nog nooit meegemaakt

Nieuwste Via4in1-drivers al geinstalleerd?
 
Andere programma's werken wel goed? Ik heb hier met zowel XP Home als XP Pro geen enkel probleem met spellen. Ik vraag me af of het aan XP ligt. Heb je verdere gegevens van je systeem?
 
Geplaatst door Wim1960
Andere programma's werken wel goed? Ik heb hier met zowel XP Home als XP Pro geen enkel probleem met spellen. Ik vraag me af of het aan XP ligt. Heb je verdere gegevens van je systeem?

Mijn systeem is als volgt : AMD 1800+ , 512 DDR , 40 Gb HD , Geforce 4 Ti 4400 128 Mb DDR van Leadtek ....... please help me .......... alvast bedankt ....... Richard
 
Alle programma's werken perfect , alleen als hij ook maar iets van bewegende beelden moet maken zoals een filmpje of een game dan , dan hangt tie muurvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan