Geen games in Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
pc goed gekoeld? XP is wel wat zwaarder dan de rest van de ms fam. overklokt syseem?
 
Ik heb daarstraks wel nog even van iemand gehoord dat ik de directdraw moest laden , dat heb ik gedaan en toen sloeg tie meteen weer vast ......... dus hij kan echt niks hebben van bewegende beelden
 
Nee alles in originele staat ........ de Cpu is 41 gr.
Dus daar kan het ook niet aan liggen , had ik al naar gekeken
 
Geplaatst door JrCruz
Nee alles in originele staat ........ de Cpu is 41 gr.
Dus daar kan het ook niet aan liggen , had ik al naar gekeken

Sorry dat ik zo aandring maarre:

AL DIE NIEUWE VIA4IN1-DRIVERS GEINSTALLEERD?
 
Geplaatst door JrCruz
Waar zijn die drivers eigenlijk voor ???

What are the VIA 4-in-1 drivers?

answer:
The 4-in-1 drivers are a collection of periodically updated drivers that provide enhanced VIA chipset support under Microsoft Windows.
 
Nou ......... ik heb die drivers geinstaleerd maar het helpt geen sodemieter ........ hij blijft vastlopen
 
Geplaatst door JrCruz
Nou ......... ik heb die drivers geinstaleerd maar het helpt geen sodemieter ........ hij blijft vastlopen

Wat voor OS (besturingssysteem) had je er voorheen op staan dan?
 
Toen ik net Xp opnieuw deed opstarten zei die wel dat er een probleem was met videoadapter ............ maar in '98 werkt die kaart perfect , dus erg raar allemaal
 
Veel programmas op de achtergrond lopen misschien ??? :s
 
Geplaatst door DarkZen
Veel programmas op de achtergrond lopen misschien ??? :s

Ja zie je wel. Heb je de laatste Detonator-drivers voor je videokaart geinstalleerd?
 
Geplaatst door DarkZen
Veel programmas op de achtergrond lopen misschien ??? :s

Er loopt helemaal niks op de achtergrond , als ik een game wil opstarten loopt niks op de achtergrond
 
Geplaatst door Muurhond


Ja zie je wel. Heb je de laatste Detonator-drivers voor je videokaart geinstalleerd?

Vind ik die ook bij Nvidia ???
Ik heb wel de laatste gewone driver geinstaleerd voor de Geforce 4 van Nividia
 
Nou ......... nieuwste Nvidia drivers gedownload en geinsteleerd ............ je raad het al .......... nog steeds NIKS ........... snappen jullie het nog ??? Ik echt niet hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan