Geen games in Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je geen storing in je videokaart ofzo? Ik ben maar een leek op dit gebied, maar als je bewegende beelden wilt zien, gaat dat toch via je videokaart? Staan er in apparaatbeheer geen uitroeptekens of vraagtekens oid?
Leen effe een kaart van iemand en probeer het eens met een andere kaart. Als je games het dan doen, weet je iig waar het aan ligt.

Groeten, Pim
 
Geplaatst door superpim
Heb je geen storing in je videokaart ofzo? Ik ben maar een leek op dit gebied, maar als je bewegende beelden wilt zien, gaat dat toch via je videokaart? Staan er in apparaatbeheer geen uitroeptekens of vraagtekens oid?
Leen effe een kaart van iemand en probeer het eens met een andere kaart. Als je games het dan doen, weet je iig waar het aan ligt.

Groeten, Pim

Nou ....... ik heb geen videokaart storing , omdat ik in Win '98 alles kan spelen en draaien. Ik heb de kaart ook al eens omgewisseld gehad met een Geforce 2 , maar die deed het dus ook niet. Het is echt een heel erg groot raadsel bij me hoor , snap er echt helemaal niks van. Misschien is Xp mij niet gegund :(
 
Ik heb ook zo'n soortgelijk probleem gehad dat geen een spel 't deed. Bij mij lag het aan (hoezo vreemd!) de driver van het toetsenbord. Ik heb zo'n toetsenbord met van allerlei extra functies. Als jij die toevallig ook hebt, zorg ervoor dat de driver niet meer opstart (via msconfig -> opstarten) en start de pc opnieuw. Misschien doet 'ie het dan
 
Geplaatst door johnny321
Ik heb ook zo'n soortgelijk probleem gehad dat geen een spel 't deed. Bij mij lag het aan (hoezo vreemd!) de driver van het toetsenbord. Ik heb zo'n toetsenbord met van allerlei extra functies. Als jij die toevallig ook hebt, zorg ervoor dat de driver niet meer opstart (via msconfig -> opstarten) en start de pc opnieuw. Misschien doet 'ie het dan

Bedankt voor de tip , we gaan het uitproberen
 
Alle offtopic zooi verwijderd.

Tipje aan de leden: mocht er nog weer iemand komen die onzin uitkraamt attendeer de beheerder erop (dank voor diegene die het gedaan hebben) en ga verder met het topic en reageer aub niet op diegene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan