flower2102
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 apr 2007
Ik heb laatst mijn computer opnieuw geinstalleerd, en dat liep op een klein drama uit. Met de cd's die bij de computer ( acer aspire 1310) horen liep windows steeds vast.Dus heb ik met een andere cd windows geinstalleerd. Nu werkt windows prima, maar heb geen geluid, omdat die op de cd's staan de bij de computer horen ( nog te volgen??) Ik dacht; dan installeer ik die drivers los van de cd, maar dan moet ik de hele compurer rebooten en dat werkt dan vervolgens weer niet.(weer die "verkeerde windows")
Ik heb op de site van acer de driver gedownload ( conextant AC-link audio)maar geeft hij een foutmelding...
'Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) '
heeft iemand een idee wat ik doen...ik begin er onwijs van te balen dat ik geen muziek kan luisteren!!!
Ik heb op de site van acer de driver gedownload ( conextant AC-link audio)maar geeft hij een foutmelding...
'Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) '
heeft iemand een idee wat ik doen...ik begin er onwijs van te balen dat ik geen muziek kan luisteren!!!