Geen geluid na formattering

Status
Niet open voor verdere reacties.

high slawonic

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Ik heb mijn pc van Windows XP Home edition naar Pro geupdate en heb nu geen geluid. Ik heb de K-Lite codec pack geinstalleerd, vroeger werkte het, nu hoor ik niks. Weet iemand wat ik moet doen?

Goedemorgen,

Heb je alle drivers wel geinstalleerd zoals chipset en geluidskaart etc. deze staan op je cd-rom van je moederbord of op de site van je moederbord fabrikant en als het een merk pc is zal dit op de site van deze staan.

Modag

Ik heb behalve die codec pack niks geinstalleer, en ik heb ook geen cd roms waar het allemaal op staat. Kun je me vertellen hoe ik al die dingen kan krijgen? Chipset, geluidskaart enzo. Het lijkt me heel ingewikkeld.

Hoi,

Zoals Modag al zei, moet je naar de site van de fabrikant van je moederbord. Daar staan de drivers. Dan ga ik er even vanuit dat je een onboard geluidskaart hebt. Ik denk dat je er nog wel een aantal extra nodig hebt ook.

Je zult dus even het merk + type MB moeten opzoeken.

Hoi,

Sorry niet aangedacht zou inderdaad een merk pc kunnen zijn welk type heb je van Fujitsu heb je ?

Modag

Hoi,

Staat er niet ergens een type plaatje op bv.aan de achterkant.

Modag

Er staan op e boven- en onderkant meerdere stickers met cijfers en dat soort dingen.
K668-A110-Z215
Zou dit het kunnen zijn?

Ik zie in elk geval nergens het woord typenummer staan. Ik zie wel dat er aan de bovenkant een grote sticker is weggehaald, dus misschien stond die daar juist op. Is er een andere manier om mijn computer type uit te vinden? Via internet of zo?

ja maar er zijn er zoveel uitgebracht

ik zie dat je pcwizzard had gedraait.

staat daar niet ergens iets in van scaleo e.d?

Ik zie het nergens staan, maar het kan op dat sticker hebben gestaan die is weggehaald. Ik heb scaleo in google afbeeldingen bekenen en die ziet er niet uit zoals mijn computer (die is wit), zegt dat wat of niet? Is er ergens een pagina waar ik kan kijken of mijn computer daartussen staat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan