Geen geluid na formattering

Status
Niet open voor verdere reacties.
inderdaad downloaden en laten installeren

bij chipset klik je op het kruisje.dan opent een lijst.
kies de bovenste.downloaden en instaleren.
pc herstart.zo doe je ook met de audio en video driver.

een opmerking: ik zie dat je maar 128mb ram geheugen hebt.een keer wat bijzetten cq vervangen zou wenselijk zijn.128mb is voor xp niet veel

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik heb de chipset geinstalleerd, en van diezelfde site de audio geprobeerd, maar er zitten geen bestanden in waarmee ik wat kan. Ik heb geprobeerd om via Google drivers op te zoeken en heb wat geinstalleerd, maar het werkt niet. Hoe moet ik de juiste drivers vinden?

helemaal toppie

snap niet dat bij die eerde niet zat

mooi dat weer werkt

jij blij:thumb:

hallo, ik heb mijn windows opnieuw geinstalleerd en heb geen geluid meer. ik heb die laatste link geprobeerd die mij de vorige keer hielp, maar daar staat volgens mij niets meer waar ik wat aan heb. kan iemand me weer helpen?

wat moet ik daar precies doen? Ik heb iets gekozen en geinstalleerd, maar het werkt niet, dus wat nu?

\Hoi....

Het zelfde doen als de vorige keer maar nu moet je eerst eens beginnen met de chipset driver in deze lijst en na een herstart van je pc/klaptop dan pas de audiodriver....

welke chipset en welke audiodriver en in welke lijst? sorry, ik ben dom als het op deze dingen aankomt, kun je me even stap voor stap uitleggen welke lijst ik moet hebben, wat ik moet kiezen etc? :D

ik zie nergens software52 staan, alleen software43.

chipset.jpg

ik heb de bovenste geinstalleerd maar er verandert niets.

gewoon de bovenste downloaden dat is vanuit jou screenshot te zien je chipset driver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan