een paar weken geleden is de computer gecrasht en toen was alles weg dus ook het geluid we hebben windows XP en wat voor geluidboxen is S220 SPEAKER SYTEM
ik hebop google opgezocht hoe je moest installeren maar ik vond niks dus mischien kunnen jullie mij helpen en als ik bij configuratiescherm klik dan bij spraak,geluid en geluidapperaten en dan bij geluiden en audioapperaten klik staat er geen audioinvoer terwijl de geluidsboxen in staangestoken in de computer WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??
het is nog steeds niet opgelost we hebben nog steeds geen geluid op Windowds XP
help!
ja dat zijn vier dingen ik zal ze ff opnoemen waar een geel vraagteken voorstaat
AudioApparaat op de bus voor High Definition Audio
SM-Buscontroller
Videocontroller (VGA-compatibel)
we hebben ze geprobeerd opnieuw te installeren maar dat doet die niet pleas help
ik hebop google opgezocht hoe je moest installeren maar ik vond niks dus mischien kunnen jullie mij helpen en als ik bij configuratiescherm klik dan bij spraak,geluid en geluidapperaten en dan bij geluiden en audioapperaten klik staat er geen audioinvoer terwijl de geluidsboxen in staangestoken in de computer WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??
het is nog steeds niet opgelost we hebben nog steeds geen geluid op Windowds XP
help!
ja dat zijn vier dingen ik zal ze ff opnoemen waar een geel vraagteken voorstaat
AudioApparaat op de bus voor High Definition Audio
SM-Buscontroller
Videocontroller (VGA-compatibel)
we hebben ze geprobeerd opnieuw te installeren maar dat doet die niet pleas help
Laatst bewerkt: