geen geluid. wel op tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet dan op de driver klikken die staat naast je geluidskaart. Die moet je downloaden en daarna installeren en als het goed is heb je dan weer geluid :D
 
In die lijst staat bij 'multimedia' je geluidskaart als het goed is. Daarnaast staat de driver die je ervoor moet downloaden. Daarom heb je dat progamma ook gedownload ;).
 
heb ik gezien ja. er staat: 82801 EB/ER (ICH5/ICHR5) AC '97 Audio Controller. maar waar kan ik die downloaden dan of zie ik iets over het hoofd?
 
Oke je heb nu je videokaart gevonden, precies ernaast, rechts staat de link waarop je moet klikken. Dan begint de download meteen. :cool:
 
er staat niks naast hoor. ik zal proberen een prt. scrn te plakken.zie bijlage
 

Bijlagen

  • Kopie van naamloos.JPG
    Kopie van naamloos.JPG
    65,6 KB · Weergaven: 13
Ja, je moet op 'next' drukken. Als je dat gedaan heb moet je weer even print screen doen en laten zien wat je heb. ;)
 
Nu Zag Ik Dus De Link Staan Naar De Site Waar Ik 'm Weg Kan Halen. Helaas Word Ik Niet Doorgelinkt Als Ik Erop Klik.
 
Je kan op die site niks weghalen, daar kun je je driver voor je geluidskaart installeren. Wat gebeurt er als je op die link klikt? Bij mij doet hij het namelijk gewoon :confused: .
 
helemaal niks dus. ook weer een probleem dus. wil jij 'm niet even doorsturen voor me?
 
Kan niet, die link is speciaal voor jou eigen PC. Hij bekijkt jou progamma's en zoekt daarvoor de benodigde drivers. Als ik mijn link geef, heb je mijn drivers en daar heb je niks aan. Ik stuur wel een screenshot, momentje.

6gb82h1.jpg


De pijl geeft de driver aan waar je op zou moeten klikken.
 
Laatst bewerkt:
heb je enig idee waarom ik niet meer verder kom? heb ik ook met links in m'n mail dus.
 
Ga met je muis op de link. Rechtermuislik en dan eigenschappen. De link staat daar dan in een balkje.
 
Ja dan weet ik het ook niet meer. Als je op de link klikt moet hij gewoon verschijnen. Heb je misschien een POPupBlokker?
 
Dat is niet belangrijk, je moet kijken wat er bij je geluidskaart staat. Die driver moet je op klikken :confused:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan