geen geluid. wel op tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie bijlage. ik kan scherm ook niet groter maken dus
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    46,9 KB · Weergaven: 6
Je moet eerst op next drukken. Dan zie je een blauwe link en daar moet je op klikken. Dan krijg je die ene lijst waarvan ik je de screen gestuurd heb :shocked:
 
heb ik gedaan. dan opent er een klein venster,zegt eerst uploading, dan launching web browser en dan stopt ie
 
ik had een foutje in m'n internetopties. nu kan ik wel door. nu staat er dat de download is missing. wat nu?
 
en nu? ik heb 'm geinstalleerd en opnieuw opgestart. nog steeds geen herrie dus
 
HEB je die driver die naast je geluidskaart stond geinstalleerd?
 
ja. ik ben nu dat vervelende gele uitroepteken kwijt gelukkig, maar helaas nog geen geluid. wat nu?
 
applaus voor skiezo ( wat een geduld:thumb: ) ik had allang het bijltje erbij neergegooid. afijn, maak een een screenshot van je apparaatbeheer en plaats dat even, je schuiven staan toch wel omhoog he?
 
@Bas9
Bedankt man :thumb:

@Kwetter
Ga naar je apparaatbeheer en maak een screenshot zoals Bas9 al zei ;)
 
geduld is een schone zaak he. bij deze het gevraagde. daarna moet ik ff een ziekenhuisbezoekje afleggen. kijk ik vanavond verder.
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    41,8 KB · Weergaven: 7
Ga op je Realtek geluidskaart en klik op 'Stuurprogamma's bijwerken'
 
:confused: Hoe kan dat nou weer. Maak eens een screen, misschien dat ik het dan zie. Klik op je geluidskaart voordat je de screen maakt.
 
komen er 3 achter elkaar ok?
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    33,6 KB · Weergaven: 8
Dat is heel vreemd, heb je nu het volumeregeling knopje wel op je taakbalk staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan