het werkt niet :'(
kan het niet iets in de hardware zijn, een krasje op het moederbord of een draadbreuk(zoiets hebben we al wel eens eerder gehad)? Ik heb wel eens het plugje naar mijn radio in de computer laten zitten, toen ik mijn pc op z'n zij legde om de kast open te maken, hij heeft toen een klap gehad, maar nog zeker een paar weken daarna deed hij het nog prima, dus ging ik er van uit dat het niet zo hard was, waar ik overigens al meteen van uit ging. Maar goed, als het daaraan ligt, please vertel mij wat ik er aan kan doen, ook al ga ik ervan uit dat het niet daar aan ligt.
En als u langs wilt komen, k woon in Enschede
Nog even dit: Ik heb Tweak-XP Pro, en daarmee kun je ook "Alle hardware" bekijken, en die vind niets onder "OnBoard Device", en ook niets onder "Sound Device"
en ik heb met "Hardware" onder "Configuratiescherm" geprobeert de computer te laten zoeken naar onbekende hardware, en dan vind hij ook niets.
Mijn vader(ik ben 15) heeft een ICT-opleiding(informatica+verder) gehad, maar hij snapt er ook niets van(die opleiding was nog in de tijd van DOS, op z'n werk heeft hij de hele overgang van MSDOS naar MS Windows 3.1 mee moeten maken

) maar zelfs onze buurman die nu ook in de ICT zit snap het probleem ook niet, misschien tijd voor een nieuwe computer? of valt het nog wel te redden denkt u?