geen internet bekabeld en draadloos ? ook niet via de buren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo75

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
5
Hallo,


sinds gisteren heb geen internet meer, niet meer draadloos en ook niet bekabeld. Kabels zitten er goed in router en modem gereset maar helaas. internet explorer gaat aan en ook meteen weer uit en bij chrome staat de tekst "kan gen verbinding maken met proxyserver". Dan maar proberen bij het gastnetwerk van de buren maar helaas ook daar krijg ik geen verbinding?? kan iemand mij helpen, ik ben helaas niet heel erg thuis in ncomputers maar kan het natuurlijk altijd proberen.

alvast bedankt.
:thumb:
 
Hoi,
welkom op Helpmij
geen verbinding met proxyserver? Normaal ga je niet via een proxyserver. Klik op de link in m'n handtekening download Mbam via een andere pc, zet 'm op een stick en installeer hem op je pc.
Lijkt er op dat je 't slachtoffer bent v.e. virus, spy of malware. Kijk of je een systeemherstelpunt terug kunt zetten (makkelijkste oplossing).
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens, als je IE hebt, bij extra>internetopties>verbindingen of daar een proxy staat ingesteld. En of bij LAN-instellingen "automatisch detecteren" staat aangevinkt.
 
eventueel ook nog een tip om mijn computer beter te beschermen?
 
hallo Mik,

proxy zie ik niet meteen staan, en bij LAN instellingen net het vinkje aangezet en toen zag ik wel iets van proxyserver staan en hier staat ook een vikje.
 
Weet niet hoe je nu beschermd bent. Zelf heb ik Avast free en Comodo als firewall, maar de beste bescherming ben je zelf.
 
okay, zie net dat prog klaar is met scannen en heeft 14 infecties gevonden. goodnight
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan