droersch
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 okt 2001
Sinds vorige week heb ik chello kabel internet. Ik probeer dit te installeren op een router zodat ik met 2 pc's tegelijk kan internetten maar dat lukt niet. Als ik alles goed heb aangesloten en op één van de pc's IE start krijg ik het aanmeldscherm van chello. Ik vul dan m'n gegevens in en krijg de melding 'maximum aantal pc's geregistreerd'. Ik kan dan één apparaat kiezen om te vervangen. Dat heb ik dus gedaan en als ik daarna opnieuw opstart hebben m'n pc's allebei het ip-adres van de router maar ik kom niet het internet op. Alle lampjes op de router en kabelmodem branden groen.
Ik heb al de router geresset maar dat gaf ook niet het gewenste resultaat.
Als ik de router er tussenuit haal kan ik met één pc wel internetten. Dus het moet wel aan de router liggen zou ik zeggen.
Op de site van chello staat bij mijn abbonement 'meerdere pc's aansluiten mogelijk' dus ik neem aan dat ik een router mag gebruiken?
Wie heeft de gouden tip? Of moet ik gewoon de chello helpdesk bellen?
Ik heb al de router geresset maar dat gaf ook niet het gewenste resultaat.
Als ik de router er tussenuit haal kan ik met één pc wel internetten. Dus het moet wel aan de router liggen zou ik zeggen.
Op de site van chello staat bij mijn abbonement 'meerdere pc's aansluiten mogelijk' dus ik neem aan dat ik een router mag gebruiken?
Wie heeft de gouden tip? Of moet ik gewoon de chello helpdesk bellen?